  • 1. Data: 2011-10-07 22:19:22
    Temat: SNS-HDR v1.4.1
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Dostępna jest wersja 1.4.1 programu SNS-HDR Pro/Home/Lite.
    http://www.sns-hdr.com

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 2. Data: 2011-10-10 11:04:53
    Temat: Re: SNS-HDR v1.4.1
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    /*
    Dostępna jest wersja 1.4.1 programu SNS-HDR Pro/Home/Lite.
    http://www.sns-hdr.com
    */

    cześć,
    dla mnie program osiągnął doskonałość wcześniej ;-)

    Przy rysowaniu maski przydałoby się regulowanie rozmiaru pędzla i możliwość
    wymazywania zaznaczenia.

    z ciekawości wgrałem RAVa z sony alfa 77 i się otworzył ale przekłamał
    strasznie kolory, choć to pewnie wina pluginu ;-)

    pozdrawiam, pozostając pod wrażeniem programu
    robert

  • 3. Data: 2011-10-10 11:36:19
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    TheGuru wrote:

    > Przy rysowaniu maski przydałoby się regulowanie rozmiaru pędzla

    Rozmiar pędzla jest zależny od powiększenia obrazu.

    > i możliwość wymazywania zaznaczenia.

    Użyj prawego przycisku myszki.

    > z ciekawości wgrałem RAVa z sony alfa 77 i się otworzył ale przekłamał
    > strasznie kolory, choć to pewnie wina pluginu ;-)

    Wina leży po stronie dcraw. Masz może linka do jakiegoś przykładowego RAWa?

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 4. Data: 2011-10-10 12:13:38
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    /*
    > Przy rysowaniu maski przydałoby się regulowanie rozmiaru pędzla

    Rozmiar pędzla jest zależny od powiększenia obrazu.

> [...]

    pomysłowe ;-)

    /*
> [...]
    > strasznie kolory, choć to pewnie wina pluginu ;-)

    Wina leży po stronie dcraw. Masz może linka do jakiegoś przykładowego RAWa?

    http://www.swiatobrazu.pl/sony-slt-a77-pierwsze-zdje
    cia-przykladowe--i-pelen-test-iso-24324.html,1

  • 5. Data: 2011-10-10 12:44:49
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    TheGuru wrote:

    > http://www.swiatobrazu.pl/sony-slt-a77-pierwsze-zdje
    cia-przykladowe--i-pelen-test-iso-24324.html,1

    Tak jak przypuszczałem, wina leżała po stronie dcraw. W wersji 9.11
    rozwiązano ten problem.

    Podmień plik dcraw, zlokalizowany w katalogu SNS-HDR.
    www.sns-hdr.com/files/dcraw.exe

    Plik dcraw w paczce instalacyjnej zaktualizuję, przy okazji następnej
    aktualizacji programu.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 6. Data: 2011-10-11 08:32:36
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Dostępna jest wersja 1.4.1 programu SNS-HDR Pro/Home/Lite.
    > http://www.sns-hdr.com

    no, no, warto czasem poczytać grupę - zawsze się czegoś człowiek dowie,
    świetny program :-)

    brat

  • 7. Data: 2011-10-11 16:57:31
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Dostępna jest wersja 1.4.2 programu SNS-HDR Pro/Home/Lite.
    http://www.sns-hdr.com

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 8. Data: 2011-10-29 21:05:19
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Dostępna jest wersja 1.4.3 programu SNS-HDR Pro/Home/Lite.
    http://www.sns-hdr.com

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 9. Data: 2011-10-31 10:27:37
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Dostępna jest poprawiona wersja SNS-HDR 1.4.3

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 10. Data: 2011-12-06 18:04:07
    Temat: SNS-HDR v1.4.4
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Dostępna jest wersja 1.4.4 programu SNS-HDR Pro/Home/Lite.
    http://www.sns-hdr.com

    Pozdrawiam,
    - Bastek -