  • 1. Data: 2011-10-07 20:48:20
    Temat: Wielki chlew - "Zniscze cie zaraz frajerze".
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Paranoja przedwyborcza z kwiczaca trzoda w tle.

    Boze nie nawidze ich.
    http://www.youtube.com/watch?v=h4l5ZkZOrYI&feature=r
    elated

    "Dano mi to trzymam", swiadomy mlody wyksztalciuch, nie ma pojecia co
    mu dano do trzymania.
    "Chcesz ta kamere na ziemie zaraz - bo zniszcze cie zaraz frajerze"
    http://www.youtube.com/watch?v=JMqrwDckEtc

    Ojciec zajebany przez syna, jednym prostym pytaniem, na ktore nie
    potrafi odpowiedziec.
    http://www.youtube.com/watch?v=PhSw_c8FUnQ

    Kto, kogo...
    http://www.youtube.com/watch?v=exFdNWxdfCo

    Folksdojcze gorsi od szkopow
    http://www.youtube.com/watch?v=slS8DMgHBqY&feature=r
    elated

    pacanek
    http://www.falubaz.pl/

    Wracaja wspomnienia.
    http://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

    I tak kurwa, "w te i wewte",
    Do znudzenia...
    Jedni drugich...
    Wzajemne obrzygiwanie...
    Pranoja...
    Posmiewisko...

    Jednym zdaniem:
    "Narod wspanialy, tylko ludzie kurwy" (J. Pilsudski).

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 2. Data: 2011-10-07 23:17:21
    Temat: Re: Wielki chlew - "Zniscze cie zaraz frajerze".
    Od: Catholic <s...@i...pl>

    > Ziggy Photo

    Widać że przerwałeś leczenie. Jak cie nie stać na psychiatrę, to poproś
    na grupie, zrobimy zrzutę. W końcu warto pomóc upośledzonemu emigrantowi.
    Pozdr.J

  • 3. Data: 2011-10-08 08:22:10
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Catholic napisał(a):
    > Widać że przerwałeś leczenie.
    Ja nie widzę.
    > Jak cie nie stać na psychiatrę,
    Z czego wynika ta szybka diagnoza?
    > to poproś na grupie, zrobimy zrzutę.
    Mów za siebie.
    > W końcu warto pomóc upośledzonemu emigrantowi.
    A nie prościej i grzeczniej napisać NTG niz utożsamiać sie z treściami
    tych filmów?

    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-10-08 11:49:45
    Od: lukawar <l...@g...pe-el>

    > Widać że przerwałeś leczenie. Jak cie nie stać na psychiatrę, to poproś
    > na grupie, zrobimy zrzutę. W końcu warto pomóc upośledzonemu emigrantowi.
    > Pozdr.J

    Po co odpisujecie na jego posty? Przecież to zawodowy trol, nigdy nie
    napisał nic wnoszącego do dyskusji. Jeśli faktycznie siedzi w juesej, to
    dziwne, że nie widzi, że na swoim podwórku ma jeszcze większy syf.

  • 5. Data: 2011-10-08 18:57:29
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    Prosze nie smiecic na grupie. To nieuprzejme.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjecia z podrózy

  • 6. Data: 2011-10-08 20:38:30
    Od: Catholic <s...@i...pl>

    W dniu 2011-10-08 10:22, Krzysztof 45 pisze:
    > Ja nie widzę.
    Mówię o swoim widzeniu, nie o Twoim
    > Z czego wynika ta szybka diagnoza?
    Z czytania grupy
    > Mów za siebie.
    ok, postaram się zorganizować pieniądze z wykluczeniem biednych i tych
    bez poczucia humoru

    > A nie prościej i grzeczniej napisać NTG niz utożsamiać sie z treściami
    > tych filmów?

    Nie. Jak by wszystko było proste, to by wszyscy zrozumieli, a nie o to
    chodzi.

  • 7. Data: 2011-10-08 21:35:33
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Catholic napisał(a):
    > Mówię o swoim widzeniu, nie o Twoim
    W swoim to 'widzę' a nie 'widać'
    > Z czytania grupy
    Za dużo czytasz i za poważnie traktujesz wpisy. Za bardzo sie tym
    przejmujesz. Łykasz wszystkie bzdury jak pelikan. Skup się na swoim
    zdrowiu, nie na czyimś. Jesteś pewien że mu pomogłeś? Bo ja nie.
    > ok, postaram się zorganizować pieniądze z wykluczeniem biednych i
    > tych bez poczucia humoru
    To i siebie. Bardzo sprytne.
    > Nie. Jak by wszystko było proste, to by wszyscy zrozumieli, a nie o
    > to chodzi.
    A o co chodzi? Realizujesz się w tym czymś?
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2011-10-09 07:13:23
    Temat: Re: Wielki chlew -
    Od: " StaM" <k...@N...gazeta.pl>

    =Marcos= <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał(a):

    <<<<>>>> Prosze nie smiecic na grupie. To nieuprzejme.

    ..ale ciekawe w ramach mentalnosci fotgrafujacych.

    * arogancja
    * grubiaństwo
    * impertynencja
    * prostactwo
    * prymitywizm

    * arogancja
    * podłość
    * szykana
    * złośliwość

    * gmin
    * hołota
    * lud
    * masy
    * motłoch
    * plebs
    * pospólstwo

  • 9. Data: 2011-10-10 11:55:46
    Od: Catholic <s...@i...pl>

    > Za dużo czytasz i za poważnie traktujesz wpisy. Za bardzo sie tym
    > przejmujesz. Łykasz wszystkie bzdury jak pelikan. Skup się na swoim
    > zdrowiu, nie na czyimś. Jesteś pewien że mu pomogłeś? Bo ja nie.

    Możesz sobie te diagnozy wsadzić w buty, bedziesz wyższy to się
    dowartościujesz, Jeżeli przypadkiem jesteś wysoki, a masz inne
    niedomagania, to wsadż sobie w inne dowolnie wybrane miejsce. Napisałeś
    w swoim krótkim i pewnie nieciekawym życiu 4986 postów na 43 grupach.Po
    tej wypowiedzi mogę domniemywać, że są równie kretyńske, chociaż mogę
    sie mylić - mogą być bardziej.
    Internet niestety ma tą wadę, że prostak może robić za eksperta i
    wyrocznie (oczywiście w swoim mniemaniu). Lądujesz kolego w KF.
    Pozdr.J.

  • 10. Data: 2011-10-11 16:28:14
    Od: Krzysztof 4 5 <m...@v...pl>

    Catholic napisał(a):
    > Możesz sobie te diagnozy wsadzić w buty, bedziesz wyższy to się
    > dowartościujesz, Jeżeli przypadkiem jesteś wysoki, a masz inne
    > niedomagania, to wsadż sobie w inne dowolnie wybrane miejsce.
    Lustereczko w Twoją stronę.
    > Napisałeś w swoim krótkim i pewnie nieciekawym życiu 4986 postów na
    > 43 grupach.
    Tak prywatnie, swoje diagnozy i wyliczenia możesz o kant dupy rozbić.
    To tak na przyszłość jak będziesz wykazywał się w bardziej ambitnych
    tematach.
    > Po tej wypowiedzi mogę domniemywać, że są równie kretyńske, chociaż
    > mogę sie mylić - mogą być bardziej.
    Czasami zniżam się do poziomu rozmówcy.
    > Internet niestety ma tą wadę, że prostak może robić za eksperta i
    > wyrocznie (oczywiście w swoim mniemaniu).
    Całkowicie się z Tobą zgadzam. Jesteś tego wzorcowym przykładem.
    > Lądujesz kolego w KF.
    Wiesz gdzie ja to mam ?
    > Pozdr.J.
    Zdrówka