  • 61. Data: 2010-02-10 14:09:24
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Feb., 14:40, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

    > O żesz... co Ty masz za kompa?
    > U mnie zdjęcie 24Mpx w pełnej rozdzielczości ładuje sie w trzy i pół minuty
    > na czterech rdzeniach (Q9550). Na jednym rdzeniu ładuje się 13 minut.
    > Dla mniejszych rozdzielczości czas jest proporcjonalnie krótszy.
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    jestem pod glebokim wrazeniem tego programu.
    jest taki jak sobie wyobrazalem - swietna obsluga , przejrzyscie
    umieszczone i latwo dostepne wszelkie suwadla.
    nic zbednego , zadnych wodotryskow utrudniajacych zycie.
    tonmaping zdecydowanie lepszy jak w fotomatoxie - nie powoduje tak
    wyraznego wzrostu szumow.
    super. obawiam sie ze moja kieszen zubozeje o cene tego programu ,

    ale wczesniej pytanie ,czy ma mozliwosc zapisania wyniku w TIFIE 8 i
    16 b ?

  • 62. Data: 2010-02-10 14:22:44
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    TheGuru wrote:

    > w jaki target celujesz z taką ceną?
    Rozwiń, bo nie bardzo wiem o co pytasz.

    > jak z apgrejdami, które dość często robisz....?
    Pomysłów na rozbudowę aplikacji mam mnóstwo i chętnie je wdrożę w życie.
    Musze jednak pozyskać środki na rozwój projektu, bo nie stać mnie na jego
    samodzielne finansowanie. Wersja SNS-HDR Pro v1 zostanie w niedługim czasie
    uzupełniona o kilka ciekawych rozwiązań, które będą w cenie licencji.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 63. Data: 2010-02-10 14:26:08
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    XX YY wrote:
    > ale wczesniej pytanie ,czy ma mozliwosc zapisania wyniku w TIFIE 8 i
    > 16 b ?

    Pełna wersja programu umożliwia zapis obrazów w formacie TIFF 16-bit.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 64. Data: 2010-02-10 14:33:40
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 15:22:44 +0100, Sebastian Nibisz napisał(a):

    > Rozwiń, bo nie bardzo wiem o co pytasz.

    Pewnie o to, że cena spora i raczej mało kto to kupi (szczególnie bez
    jasnej polityki odnosnie upgrade. "Adobe Photoshop & Premiere Elements 8"
    mozna kupić w amazonie za 99$ to tak dla porównania.

    --
    Kojer

  • 65. Data: 2010-02-10 14:34:04
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Feb., 15:26, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

    > Pełna wersja programu umożliwia zapis obrazów w formacie TIFF 16-bit.
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    qrde bawie sie tym kilkanascie minut juz i szczene mam coraz nizej.
    pojedyncze obrazy z lata , trudne z zimy i wyglada na to, ze to
    dziala bezblednie.

    jeszcze jedno:
    ikonki z gory - druga i czwarta od gory nie sa aktywne , co one
    znacza ?
    ach jeszcze jedno - nie moge sie dopatrzec nazwy otwartego pliku -
    jest gdzies edytowany ?

    raw 21 mpx laduje sie rekordowo szybko - to kwestia sekund ,
    tonmapowanie , skladanie nie jest wolniejsze niz w photomatixie.
    juz teraz widze , ze jest to znakomity program .

  • 66. Data: 2010-02-10 14:37:14
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Robert Kois wrote:
    > Pewnie o to, że cena spora i raczej mało kto to kupi (szczególnie bez
    > jasnej polityki odnosnie upgrade. "Adobe Photoshop & Premiere Elements 8"
    > mozna kupić w amazonie za 99$ to tak dla porównania.

    Photomatix jest droższy a ludzie jednak go kupują. W Adobe Photoshop nie
    zrobisz zaś tego co w programie SNS-HDR Pro.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 67. Data: 2010-02-10 14:47:05
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    XX YY wrote:
    > ikonki z gory - druga i czwarta od gory nie sa aktywne , co one
    > znacza ?

    Druga ikonka umożliwia odczyt plików w formacie OpenEXR, Radiance HDR oraz
    plików w formacie SNS-HDR. Format SNS-HDR przechowuje obraz bazowy i
    ustawienia parametrów. Obrazy przechowywane w tym formacie, nie musza być
    ponownie przeliczane po wczytaniu ich do programu.

    Czwarta ikonka służy do wyświetlenia informacji przechowywanych w EXIF.

    > ach jeszcze jedno - nie moge sie dopatrzec nazwy otwartego pliku -
    > jest gdzies edytowany ?

    Nazwa nie jest jeszcze wyświetlana. Zmienię to w następnej aktualizacji.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 68. Data: 2010-02-10 14:47:25
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 15:37:14 +0100, Sebastian Nibisz napisał(a):

    > Photomatix jest droższy a ludzie jednak go kupują.

    Ale ja nie mówie, że nie kupują, pytanie ilu chętnych się znajdzie i czy to
    się opłaci.
    Pytanie było o to w jaką grupę kupujacych celujesz, bo zawodowcy raczej
    tego nie kupią (chyba, że zrobisz jako plugin do Photoshopa) a dla reszty
    będzie drogo, szczególnie na naszym rynku.

    > W Adobe Photoshop nie zrobisz zaś tego co w programie SNS-HDR Pro.

    To był tylko przykład.

    --
    Kojer

  • 69. Data: 2010-02-10 15:03:40
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Robert Kois wrote:
> [...]
    > tego nie kupią (chyba, że zrobisz jako plugin do Photoshopa) a dla reszty
    > będzie drogo, szczególnie na naszym rynku.

    Zdziwiłbyś sie ilu zawodowców pyta się o wersję finalną tego softu.
    Zdziwiłbyś sie także, ilu zawodowców nie korzysta na co dzień z PS.
    Jak ktoś potrzebuje dobrego programu do HDR, to kupi go bez względu na to
    czy ma wtyczkę do PS. Ważniejsze są możliwości programu, aniżeli łatwość
    jego integracji z PS.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 70. Data: 2010-02-10 15:12:54
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    > czy ma wtyczkę do PS. Ważniejsze są możliwości programu, aniżeli łatwość

    ja tam się nie znam ale prawdziwe pieniądze to się zarabia raczej na masowym
    odbiorcy.

    musisz sobie odpowiedzieć czy na cena mniejsza np 4x nie da Tobie 8x więcej
    sprzedanych licencji ale ja się nie znam