  • 141. Data: 2010-02-15 12:32:25
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > BTW: czym czytasz RAWy? Idzie mi o to, czy bilioteka (jak sądzę)
    > "umie" czytać małe piksele z S3/S5.

    RAW-y sa czytane przez dcraw.

    > Tak przy okazji - zajrzałem i o ile widzę korektę dla temperatury
    > barwowej, nie widzę przy okazji "zwyczajowej" korekty dla kanału
    > zielonego (temperatura nie pomoże, jak wagi są rozjechane).
    > SKORO program ma wywoływać... przewidujesz dodanie?

    Dodam możliwość korygowania składowej zielonej. Będzie potrzebna do
    prawidłowego określenia balansu bieli.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 142. Data: 2010-02-15 12:34:56
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    XX YY wrote:
    > wszystko o.k. tyko nie widze informacji , jak mozna ten program
    > kupic ?

    Będzie info na stronie.

    > czy juz jest w sprzedazy ?

    Będzie lada dzień.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 143. Data: 2010-02-15 12:42:40
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Udostępniłem wersję 0.9.5 programu SNS-HDR Pro
    - dodałem możliwość automatycznego wyrównania ekspozycji,
    - zwiększyłem ochronę świateł przy zwiększaniu kontrastu,
    - zwiększyłem ochronę koloru przy zwiększaniu saturacji,
    - uzupełniłem listę rozszerzeń plików RAW o rw2.

    www.sns-hdr.com

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 144. Data: 2010-02-15 12:42:55
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 15 Feb., 13:34, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

    > Będzie info na stronie.

    > Będzie lada dzień.
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    dzieki za info

  • 145. Data: 2010-02-15 12:52:15
    Od: f...@a...pl

    Dnia 08-02-2010 o 23:08:26 Sebastian Nibisz <e...@g...pl> napisał(a):

    > Finalna wersja programu pojawi się w przeciągu kilku dni. Informacja o
    > możliwym sposobie zakupu, dostępna będzie na stronie projektu.
    > Koszt licencji wynosić będzie 85 euro (brutto).
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    Trochę sporo jak na nasze warunki, nie przewidujesz licencji domowej i
    pro? Fajnie jest pobawić się na ekranie ale po zapisaniu i wydrukowaniu,
    to do domowego albumu się za bardzo nie nadaje. Z chęcią był kupił , bo
    program jest fajny i ciekawe rzeczy można nim robić, bardzo dobry dla
    amatorów, w szczególności, że można z pojedynczego jpega wyciągnąć więcej
    niż nastawy aparatu lub automatyki pozwolą i pozwolą cieszyć się lepszym
    zdjęciem.

    D.S

  • 146. Data: 2010-02-15 13:17:00
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    f...@a...pl wrote:
    > Trochę sporo jak na nasze warunki, nie przewidujesz licencji domowej i
    > pro?

    Zastanowię sie nad tym.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 147. Data: 2010-02-15 22:21:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Feb 2010, Sebastian Nibisz wrote:

    > RAW-y sa czytane przez dcraw.

    Chyba muszę sobie odświeżyć, czy toto rozpoznaje małe piksele :D

    pzdr, Gotfryd

  • 148. Data: 2010-02-16 08:36:52
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 13 Feb 2010 17:29:20 +0100, adam napisał(a):

    > No faktycznie.
    > Wczoraj sporo katowałem ten program i muszę powiedzieć, że dotąd nie
    > wiedziałem iż wentylator w moim lapie potrafi tak się rozkręcić ; ))
    > Pracuje się bardzo przyjemnie choć na C2D 2.4GHz wczytywanie 5 fotografii
    > trwa ze trzy minuty (tak na fajkę maksymalnie).

    Na dwurdzeniowym atomie 330 raw z Canona 400D wczytuje się 11,5 minuty.
    Szkoda, że z nvidiowego CUDA nie korzysta.

    > Późniejsza manipulacja jest bardzo przyjemna.

    Zgadza się.

    --
    Kojer

  • 149. Data: 2010-02-16 20:29:25
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    f...@a...pl wrote:
    > Trochę sporo jak na nasze warunki, nie przewidujesz licencji domowej i
    > pro?

    Czy będzie ok, jeżeli wersja domowa będzie pozwalała jedynie na zapis
    obrazów w formacie stratnym (JPEG)?
    Byłaby jednak możliwość ustalania stopnia kompresji.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 150. Data: 2010-02-16 20:32:21
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hlev7b$p05$1@inews.gazeta.pl>,
    Sebastian Nibisz nabazgrał:

    > Czy będzie ok, jeżeli wersja domowa będzie pozwalała jedynie na zapis
    > obrazów w formacie stratnym (JPEG)?
    > Byłaby jednak możliwość ustalania stopnia kompresji.

    Nie wiem jak Ci to pasuje, ale zawsze jest jeszcze możliwość ustalenia
    osobnej ceny dla Polaków ;)