  • 1. Data: 2010-10-15 13:44:53
    Temat: SDHC class 2 a przytykanie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Ostatnio trochę filmików aparacikiem (720x400, bitrate filmu wychodzi poniżej
    1MB/s) i przy odtwarzaniu zauważyłem przytykanie się obrazu co jakiś czas na
    ok. 1s.

    Czy powodem może być karta SDHC Class 2?
    Teoretycznie gwarantowane minimum to ok. 2MB/s, więc zapas powinien być.

  • 2. Data: 2010-10-15 19:09:38
    Temat: Re: SDHC class 2 a przytykanie
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał
    > Czy powodem może być karta SDHC Class 2?
    > Teoretycznie gwarantowane minimum to ok. 2MB/s, więc zapas powinien być.

    a karta jest jakiejś firmy czy typowy krzak?

  • 3. Data: 2010-10-18 15:03:49

    Fri, 15 Oct 2010 21:09:38 +0200, w <i9a8tb$8tv$1@news.onet.pl>, "Tomek"
    <W...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał
    >
    > a karta jest jakiejś firmy czy typowy krzak?

    Toshiba.