  • 1. Data: 2012-07-23 15:17:07
    Temat: SAMSUNG GT-i9001 Galaxy S Plus - nagrywanie rozmów 2wcr?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Czy oriętuje się, ktoś czy jest jakiś rom z odblokowanym kernelem z
    możliwością
    nagrywania rozmów bez powiadamiania rozmówcy tzw 2WCR?

    Zrootowałem telefon szukam odpowiedniego romu, niestet nie znajduję takiego.

    Na SII jest ale na SG 1+ coś nie widzę nic na HTC Desire równiez mi działa
    prawidłowo 2wcr.
    Kupiłem jednak coś szybszego mając pewność, że znajdę narazie nici z
    poszukiwań

    dzięki z góry za odpowiedź

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2012-07-24 16:33:38
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawidłowo 2wcr.
    > Kupiłem jednak coś szybszego mając pewność, że znajdę narazie nici z

    Odpowiem sam sobie :) bo pewnie się przyda komuś

    zrootowanie telefonu
    + rom
    I9001XXKQ7_I9001DBTKP2_I9001XXKPK_HOME.tar.md5
    + program call recorder 1.22 i działa 2wcr

    na androidzie 4.0 nie chciało działać

    pozdrawiam
    AT

  • 3. Data: 2012-07-25 09:19:29
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Amir nabazgrał(a):

    > + program call recorder 1.22 i działa 2wcr

    Podepnę się ... mam problem z nagraniami bo siebie słyszę idealnie ale druga
    strona jest ledwo słyszalna, jakieś ustawienia, zła wersja ??
    Tel to HTC Desire HD z romem AR 7.04

  • 4. Data: 2012-07-26 09:45:17
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Amir nabazgrał(a):

    > Podepnę się ... mam problem z nagraniami bo siebie słyszę idealnie ale
    > druga strona jest ledwo słyszalna, jakieś ustawienia, zła wersja ??
    > Tel to HTC Desire HD z romem AR 7.04

    Zły kernel, musisz szukać takiego który ma odblokowaną opcję 2wcr.
    Ja na HTC Desire miałem MIUI ale z androidem starszym bo na 4.0 z tego co
    doczytalem
    nie udalo sie narazie uzyskac możliwości nagrywania. Do MIUI dodatkowo
    patrza wgrywalem

    i działa ładnie na HTC Desire również, jak ktoś chętny to mam do sprzedania
    stan
    smartfona poza otarciem na rogu od pokrowca grid case idealny ekran od
    poczatu na foli poliwenglanowej ;)
    pozdrawiam
    AT

  • 5. Data: 2012-07-26 12:03:16
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Amir nabazgrał(a):

    > Zły kernel, musisz szukać takiego który ma odblokowaną opcję 2wcr.

    On ma odbloowane 2wcr tylko jest zdecydowanie słabo słyszalna osoba po
    drugiej stronie, da się zrozumieć ale są duże skoki głośności między obiema
    stronami.

  • 6. Data: 2012-07-26 21:22:51
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > Amir nabazgrał(a):

    > On ma odbloowane 2wcr tylko jest zdecydowanie słabo słyszalna osoba po
    > drugiej stronie, da się zrozumieć ale są duże skoki głośności między
    > obiema stronami.
    TO jest typowy objaw nieodblokowanego kernela
    telefon nagrywa z glosnika, dlatego slabo slychac, jak dasz rozmowe na glos
    to bedzie ok
    poszukaj innego roma z kernelem 2wcr 2.3.6 nie nowszego
    pozdrawiam