  • 1. Data: 2010-02-28 18:41:35
    Temat: SAMSUNG 940T PVA? TN!
    Od: "Fedex" <F...@j...pl>

    Kupiłem taki używany wynalazek na allegro, wszędzie gdzie nie szukałem
    opisany był jako monitor na matrycy PVA, egzemplarz który dostałem niestety
    był na matrycy TN. Sprzęt oddałem i kupiłem u innego sprzedawcy. Sytuacja
    się powtórzyła.

    Wkurzony zerknąłem przez szpary monitora a tam jest opisana matryca
    LTM190EX-L31.
    W googlach znalazłem dokumentacje tej matrycy
    http://www.beyondinfinite.com/lcd/Library/Samsung/LT
    M190EX-L31.pdf

    a tu pięknie napisane owszem kontrast 1000:1, 5ms, ale kąty 160/160, 72%

    Widać samsung zmienił matrycę a na allegro sprzedają to z błędną informacją

    właściwie piszę tylko ku przestrodze :(
    i jeszcze inna informacja: te monitory z allegro to jakieś sprzęty z firm,
    na liczniku po 2 latach wydzwonione 4-8tys godzin

  • 2. Data: 2010-03-03 13:51:51
    Temat: Re: SAMSUNG 940T PVA? TN!
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Fedex" <F...@j...pl> wrote in message

    > właściwie piszę tylko ku przestrodze :(
    > i jeszcze inna informacja: te monitory z allegro to jakieś sprzęty z firm,
    > na liczniku po 2 latach wydzwonione 4-8tys godzin

    To ci niespodzianka, na allegro wciskaja poleasingowe buble za polowe ceny w
    normalnym sklepie. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil