  • 1. Data: 2010-02-28 13:23:55
    Temat: pytania odnośnie UPS mustek
    Od: "Piotrek" <...@w...pl>

    Dostałem UPS Mustek 600 ale niestety nie ma instrukcji
    może ktoś ma instukcję i zobaczy
    - gdy ups wyłaczony jest wyłacznikiem głównym to, czy akumulator jest
    ładowany,
    - ( kiedy ładowany jest akumulator )

    - jakie stany UPS sa sygnalizowane sygnałem dziękowym

    Dziękuje za wszelkie informacje

    --

    Pozdrawiam Piotr

  • 2. Data: 2010-02-28 22:57:38
    Temat: Re: pytania odnośnie UPS mustek
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.02.28 14:23, Piotrek pisze:
    > - gdy ups wyłaczony jest wyłacznikiem głównym to, czy akumulator jest
    > ładowany,

    Gdyby był ładowany, to nie byłby to wyłącznik główny.

    --
    Mar

  • 3. Data: 2010-03-01 08:42:20
    Od: "Piotrek" <...@w...pl>

    Użytkownik "MAR" <m...@s...org> napisał w wiadomości
    > Gdyby był ładowany, to nie byłby to wyłącznik główny.

    pytam czy wiesz na pewno, bo mimo że wyłacznik jest wyłączony, to UPS jest
    ciepły, może to oznaczać że jednak ładuje akumulator

    --

    Pozdrawiam Piotr

  • 4. Data: 2010-03-01 11:11:58
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.03.01 9:42, Piotrek pisze:

    > pytam czy wiesz na pewno, bo mimo że wyłacznik jest wyłączony, to UPS
    > jest ciepły, może to oznaczać że jednak ładuje akumulator

    No to ten wyłącznik nie wyłącza wszystkiego (tj. nie jest główny).

    Sprawdź na mierniku zużywanej energii, ile W bierze. Będziesz wiedział,
    czy ładuje.
    Albo rozbierz UPS i zobacz co wyłącza ten 'wyłącznik'.
    Oraz zmierz napięcie na akumulatorze, to chyba będzie najlepszy test.

    --
    Mar