-
1. Data: 2014-08-02 23:14:41
Temat: SAAB 9-3 I
Od: mk <m...@i...pl>
Witam
Zakochany jestem w Sabince Saab 9-3 I w benzynie, niekoniecznie z
najmocniejszymi silnikami, mogą być tez te 130 konne.
Poszukuję dobrego/wierzytelnego sprzedawcy/dealera aby zakupić autko w
stanie do jazdy.
Pzdr
MK
---
Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.
http://www.avast.com
-
2. Data: 2014-08-03 09:18:44
Temat: Re: SAAB 9-3 I
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "mk" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:lrjkbu$f32$...@u...news.interia.pl...
> Witam
> Zakochany jestem w Sabince Saab 9-3 I w benzynie, niekoniecznie z
> najmocniejszymi silnikami, mogą być tez te 130 konne.
> Poszukuję dobrego/wierzytelnego sprzedawcy/dealera
A co to jest wierzytelny dealer?
-
3. Data: 2014-08-03 10:51:25
Temat: Re: SAAB 9-3 I
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2014-08-02 23:14, mk pisze:
> Witam
> Zakochany jestem w Sabince Saab 9-3 I w benzynie, niekoniecznie z
> najmocniejszymi silnikami, mogą być tez te 130 konne.
> Poszukuję dobrego/wierzytelnego sprzedawcy/dealera aby zakupić autko w
> stanie do jazdy.
>
Odpuść sobie wersje N/A będziesz płakać po pewnym czasie.
Palą więcej niż prawie 2x mocniejsze od nich turbo i tracisz to co w
saabie jest najlepsze ;)
Co do uczciwego handlarza to nie ma kogoś takiego. Szukaj na forach
klubowych, czasami trafia się sztuka którą sprzedaje saabowiec.
Jeszcze odnośnie samego modelu, poszukaj lepiej 9-5, znacznie
wygodniejszy i lepiej wykonany niż 9-3 i ma mniej problemów z korozją.
Silniki w 9-3 w zasadzie były 4. B204i/B234i - wolnossak 2.0 i 2.3, B204
turbo - starsza konstrukcja, wytrzymała, znosząca duże moce oraz B205 -
nowszy uekologiczniony i odchudzony cierpiący na zacierające się panewki
z powodu zasyfionej misy i smoka, gównianej odmy. Konstrukcyjnie sam
słupek nie miał większych różnic przy podziale na moce.
9-5 silniki 2.
B205 jak wyżej, oraz B235turbo - 2.3l też "eko" standardowo odma i smok,
do tego problemy z ubogą mieszanką - zwłaszcza wersje aero 250KM przez
co często są do kupienia z dziurą w bloku.
Po zakupie któregokolwiek podstawowa rzecz to zdjęcie misy,
wyczyszczenie jej, sprawdzenie panewek korbowodowych i głównych,
sprawdzenie stanu pompy oleju i zaworka nadmiarowego oraz wymiana odmy
na OCT.
To z grubsza tyle :)
--
Pozdrawiam
Lewis