-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: SAAB 9-3 I
Date: Sun, 03 Aug 2014 10:51:25 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 41
Message-ID: <lrkt6f$alh$1@node1.news.atman.pl>
References: <lrjkbu$f32$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: user-109-243-136-163.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1407055887 10929 109.243.136.163 (3 Aug 2014 08:51:27
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Aug 2014 08:51:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <lrjkbu$f32$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2540687
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-08-02 23:14, mk pisze:
> Witam
> Zakochany jestem w Sabince Saab 9-3 I w benzynie, niekoniecznie z
> najmocniejszymi silnikami, mogą być tez te 130 konne.
> Poszukuję dobrego/wierzytelnego sprzedawcy/dealera aby zakupić autko w
> stanie do jazdy.
>
Odpuść sobie wersje N/A będziesz płakać po pewnym czasie.
Palą więcej niż prawie 2x mocniejsze od nich turbo i tracisz to co w
saabie jest najlepsze ;)
Co do uczciwego handlarza to nie ma kogoś takiego. Szukaj na forach
klubowych, czasami trafia się sztuka którą sprzedaje saabowiec.
Jeszcze odnośnie samego modelu, poszukaj lepiej 9-5, znacznie
wygodniejszy i lepiej wykonany niż 9-3 i ma mniej problemów z korozją.
Silniki w 9-3 w zasadzie były 4. B204i/B234i - wolnossak 2.0 i 2.3, B204
turbo - starsza konstrukcja, wytrzymała, znosząca duże moce oraz B205 -
nowszy uekologiczniony i odchudzony cierpiący na zacierające się panewki
z powodu zasyfionej misy i smoka, gównianej odmy. Konstrukcyjnie sam
słupek nie miał większych różnic przy podziale na moce.
9-5 silniki 2.
B205 jak wyżej, oraz B235turbo - 2.3l też "eko" standardowo odma i smok,
do tego problemy z ubogą mieszanką - zwłaszcza wersje aero 250KM przez
co często są do kupienia z dziurą w bloku.
Po zakupie któregokolwiek podstawowa rzecz to zdjęcie misy,
wyczyszczenie jej, sprawdzenie panewek korbowodowych i głównych,
sprawdzenie stanu pompy oleju i zaworka nadmiarowego oraz wymiana odmy
na OCT.
To z grubsza tyle :)
--
Pozdrawiam
Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-16 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-16 Re: Bodnatura BARDZO tanio wyceniła Owsiaka. HAŃBA!
- 2025-01-16 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=