  • 1. Data: 2013-12-29 14:38:18
    Temat: Ruchoma Postać
    Od: g...@p...fm

    Witam! Chciałbym utworzyć ruchomą postać.Dokładniej, aby obracała się wokół własnej
    osi, najlepiej żeby była na baterie.Zostałaby zainstalowana pomiędzy dwoma kawałkami
    drewna, chodzi mi głównie o elementy potrzebne mi do jej wykonania(na czym miałaby
    się obracać(jakaś rurka)i czym byłaby napędzana).Za każdą odpowiedź będę serdecznie
    wdzięczny.

  • 2. Data: 2013-12-29 18:19:58
    Temat: Re: Ruchoma Postać
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 Dec 2013 05:38:18 -0800 (PST), g...@p...fm
    napisał(a):

> [...]
    się obracać(jakaś rurka)i czym byłaby napędzana).Za każdą odpowiedź będę serdecznie

    Użyj silniczka ze starej mikrofalówki, tego od obracania talerza. Jest na
    220V i ma przekładnię do stosownych obrotów.
    --
    Jacek