  • 1. Data: 2013-12-28 21:02:29
    Temat: Led GU10
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

    Możecie polecić jakiś najjaśniejszy LED o ciepłej barwie światła na 230V ze
    złączem/wtykiem GU10?

  • 2. Data: 2013-12-28 23:06:39
    Temat: Re: Led GU10
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 28.12.2013 21:02, Kamikazee wrote:
    > Możecie polecić jakiś najjaśniejszy LED o ciepłej barwie światła na 230V
    > ze złączem/wtykiem GU10?

    Ja mam takie:
    http://sklep.ledlumen.pl/391-mr16-gu10-230v-40pcs-28
    35-smd-ww-620lm.html
    IMHO lepsze (przyjemniejsze światło) niż halogeny.

    Jakub Rakus

  • 3. Data: 2013-12-29 10:06:33
    Od: "Lon" <l...@d...org>

    Użytkownik "Kamikazee" napisał w wiadomości grup

    Możecie polecić jakiś najjaśniejszy LED o ciepłej barwie światła na 230V ze
    złączem/wtykiem GU10?

    Polecam na LEDach firmy EPISTAR/CREE. Sam używam od dawna. Ciepłe światło.
    Pozdrawiam i Do Siego
    Lon

  • 4. Data: 2013-12-30 13:34:10
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    > Możecie polecić jakiś najjaśniejszy LED o ciepłej barwie światła na 230V
    > ze złączem/wtykiem GU10?

    w biedrze ostatnio sprzedawali po dyszcze bez grosza ładne i solidne oprawki
    z 3,5W COB czyli te takie duże żółte świecące spoty o powierzchni z pół
    cm.kw których światło jest całkiem miłe oku i z powodzeniem zastąpiły
    halogeny 35W , ale np aparatowi już tak miłe nie są bo np robiłem w tym
    świetle fotki 3D które są potem barwnie rozkładane pod anaglif i aparat
    sobie nie radził. no ale nie każdemu to potrzebne. stary dobry numer z
    płytką cd pokazywał przyzwoite ciągłe widmo tyle że najtłustsze w żółciach
    (egzotyczne czytniki: zolciach) i pomarańczach.
    z ciekawostek: nadrukowali na obudowie pobór 75mA, w cieplo idzie, tak na
    czuja, z 5W, tzn można to jeszcze obudować i nie zadymi