    From: Bartek <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Różowe zdjęcia z Canona 350d
    Date: Wed, 25 Aug 2010 04:13:08 -0700 (PDT)

    Witam,
    Mam problem z aparatem - zdarza się, że zdjęcia są całe różowe -
    żadnych szczegółów.
    Kiedyś już miałem ten problem, ale okazało się, że karta była zepsuta.
    Ostatnio znów się to pojawiło, ale karty są ok, obiektyw też nie ma
    znaczenia. Co ciekawe próbując coś zrobić pstrykałem zdjęcia na
    różnych trybach i po pstryknięciu zdjęcia z wymuszonym flashem wróciło
    do normy...
    Czy miał ktoś z Was taki problem? Co to może być i jak temu zaradzić?
    Wielkie dzięki!
    Pozdrowienia
    Bartek
    --