  • Data: 2010-08-25 12:37:24
    Temat: Re: Różowe zdjęcia z Canona 350d
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25.08.2010 Robert_J <d...@o...pl> napisał/a:

    > Ja miałem inny, ale tego typu. Co jakiś czas, zwłaszcza po
    > kilkudniowym nieużywaniu aparatu, potrafił robić fotki
    > prawie czarne. Z początku myślałem że migawka się nie
    > otwiera, na ekraniku było ciemno. Ale na kompie widać było
    > kadr, tyle że jakby niedoświetlony z jakieś -10 EV ;-))),
    > czyli praktycznie niewidoczny. Zrobił tak jedno, dwa zdjęcia
    > i potem jakiś czas znów dobrze. Sprzedałem go z informacją o
    > tym felerze, widać ktoś wiedział jak to naprawić. A w necie
    > dowiedziałem się że 350 miały taką przypadłość nierzadko...
    > Może to coś pokrewnego?

    Miałem tak kiedyś dawno w starym 350d ale tylko z 50/1.4
    potrafił zrobić czarną klatkę lub podczas wymiany szkła
    (tylko tego - zakłądanie lub zdejmowanie) popsuć już zapisane
    ostatnie foto (otwierało się do połowy, działo się tak nawet na
    wyłączonym aparacie, nawet bez baterii, liczyło sie pierwsze
    właczenie ze zmienionym szkłem. Do serwisu poszło szkło i przyszło
    nowe, od tego czas nie było problemów.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".