  • 11. Data: 2010-08-06 21:34:13
    Temat: Re: Roznica temperatur powietrza pomiedzy kierowca i pasazerem
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Bo tam się mało kto liczy z żoną, matką lub babcią.

    -----

  • 12. Data: 2010-08-06 23:22:44
    Od: "Mateusz" <s...@w...pl>

    > W tych z automatycznym sterowaniem klimatem, popularnie zwanym
    > Climatronic. Mało które sterowanie automatyczne, jest dziś
    > "jednostrefowe".

    Dokladnie o tym mowie. Mam obecnie zywa dyskusje odnosnie tego
    automatycznego sterowania temperatury w samochodzie. Proboje przekonac jedna
    osobe, ze jak nastawie po swojej stronie 5 stopni wyzsza lub nizsza
    temperature (niz jest po stronie kierowcy) to nic sie nie zepsuje (ta osoba
    podpiera sie intrukcja, ze tam niby cos o tym wspominaja).

  • 13. Data: 2010-08-06 23:33:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    >po swojej stronie 5 stopni wyzsza lub nizsza temperature (niz jest po
    >stronie kierowcy) to nic sie nie zepsuje (ta osoba podpiera sie intrukcja,

    Człowiek może się zepsuć.
    Gdy po jednej stronie samochodu ma być 5 stopni mniej, a przy mieszaniu się
    powietrza jest to sytuacja nie do utrzymania, to ten po zimniejszej stronie
    będzie karmiony solidną dawką przeciągu, a z nim każdy inny kto podróżuje
    samochodem.
    Te 5 stopni, to nie jest różnica temperatury nawiewanego powietrza, tylko
    temperatura powietrza w danej części kabiny.
    To może się udać, ale w autobusie, jeśli ma różne strefy komfortu cieplnego
    z tyłu i z przodu, a nie w puszeczce jaką jest osobówka.