  • 11. Data: 2012-12-22 21:47:59
    Temat: Re: Rozdzielenie sygnału na 2 telewizory
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    news:50d063d7$1@news.home.net.pl...

    > nie wiem o czym mówisz.
    > 1. z tego co wiem, to wszystko chyba jest robione w Chinach
    > 2. te kupuje, co prawda nie na allegro, ale w hurtowni i nigdy
    > z nimi nie miałem problemów.
    > 3. masz na myśli pewnie te z targowisk, co same się otwierają.

    Tu masz fotki tych tanich rozgałęźników:
    http://obrazki.elektroda.pl/5745798300_1318935002.jp

  • 12. Data: 2012-12-22 21:54:47
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 22.12.2012 21:47, nom wrote:

    > Tu masz fotki tych tanich rozgałęźników:
    > http://obrazki.elektroda.pl/5745798300_1318935002.jp

    i o takich właśnie mówie i ich nie kupuje.
    ja mówiłem zupełnie o innych.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 13. Data: 2012-12-22 22:50:58
    Od: Wmak <i...@u...narkive.com>

    >http://obrazki.elektroda.pl/5745798300_1318935002.j
    pg

    Wykonanie tandetne a schemat jakiegoś wynalazku obok narysowany - bez sensu.
    --
    Wmak