  • 1. Data: 2012-12-14 20:52:57
    Temat: Rozdzielenie sygnału na 2 telewizory
    Od: m...@g...com

    Mam 2 telewizory,które są podłączone do 2 anten niezależnych które mają niezależne
    przewody antenowe.Każdy z tych przewodów podłączony jest pod zasilacz antenowy,bo bez
    zasilaczy jest za słaby sygnał.Sygnał to cyfrowa tel.naziemna.Potrzebuje podłączyć te
    2 tel.do tylko jednej anteny.Może mi ktoś doradzić jaki rozdzielacz muszę
    zastosować?Na stronie http://www.dipol.com.pl/ jest ich sporo do wyboru,jednak nie
    wiem który będzie odpowiedni.

  • 2. Data: 2012-12-14 22:11:32
    Temat: Re: Rozdzielenie sygnału na 2 telewizory
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    >zasilacz antenowy,bo bez zasilaczy jest za słaby sygnał.Sygnał to cyfrowa
    >ktoś doradzić jaki rozdzielacz muszę >zastosować?Na stronie

    To zależy gdzie chcesz wpiąć rozdzielacz sygnału, jeżeli po separatorze
    antenowym to może być dowolny
    (http://www.dipol.com.pl/rozgaleznik_tv_dwudrozny_r-
    2_signal_R60102.htm),
    jak przed sepratorem to musi być taki, który przepuszcza składową stałą,
    przynajmniej przez jedną gałąź (wyjście).
    http://www.dipol.com.pl/rozgaleznik_rsi-03_tv-fm_1-2
    _z_jednym_przejsciem_dc_ams_R55202.htm

  • 3. Data: 2012-12-15 00:28:20
    Od: m...@g...com

    Chcę się wpiąć z rozdzielaczem między anteną a telewizorami,tzn.tak ma to
    wyglądać:antena-przewód antenowy-rozdzielacz i dwa przewody odpowiednio do jednego i
    drugiego telewizora.Do telewizorów muszą być podłączone takie zasilacze
    http://www.dipol.com.pl/zasilacz_wzmacniaczy_antenow
    ych_zs_12v_100ma_D0010.htm

    Czyli dobrze rozumiem,że ten drugi rozgałęznik będzie odpowiedni??

  • 4. Data: 2012-12-15 08:53:12
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-12-15 00:28, m...@g...com pisze:
> [...]
    ych_zs_12v_100ma_D0010.htm

    > Czyli dobrze rozumiem,że ten drugi rozgałęznik będzie odpowiedni??

    polecam Ci tego, choć poprzedni też jest dobry.
    http://allegro.pl/rozgaleznik-rozdzielacz-spliter-na
    -3-tv-dvbt-sat-i2860526021.html

    zasilacz stosujesz jeden. przy tym rozgałęźniku obojętnie pod którym
    wyjściem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 5. Data: 2012-12-15 12:19:31
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    pawell32 <p...@n...pl> wrote:

    > zasilacz stosujesz jeden. przy tym rozgałęźniku obojętnie pod którym
    > wyjściem.

    Zasilacz montuje się tylko i wyłącznie na kablu antenowym, przed wejściem
    na rozgałęźnik.

  • 6. Data: 2012-12-15 13:04:07
    Od: m...@g...com

    Rozgałęzienie będzie na strychy,a tam nie mam instalacji elektrycznej żeby podłączyć
    zasilacz więc pozostaje chyba tylko rozdzielacz który zaproponował 'nom' w 2 linku

  • 7. Data: 2012-12-15 14:01:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 15.12.2012 12:19, Maciej Bebenek wrote:

    > Zasilacz montuje się tylko i wyłącznie na kablu antenowym, przed wejściem
    > na rozgałęźnik.

    po to się stosuje rozgałęźnik z przejściem składowej stałej by można
    było zasilić wzmacniacz lub konwerter.
    tym bardziej, że tem gdzie będzie rozgałęźnik, nie ma zasilania.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 8. Data: 2012-12-15 14:01:54
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 15.12.2012 13:04, m...@g...com wrote:
    > Rozgałęzienie będzie na strychy,a tam nie mam instalacji elektrycznej żeby
    podłączyć zasilacz więc pozostaje chyba tylko rozdzielacz który zaproponował 'nom' w
    2 linku

    ten co Ci podałem też ma.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 9. Data: 2012-12-18 12:54:19
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > ten co Ci podałem też ma.

    Tylko, że to jest "chińszczyzna" w najgorszym wykonaniu, często zdarząją
    się zimne luty i przez to brak przejścia. Przerabiałem to z rozdzielaczami
    za 5 - 6 zł. musiałem rozbierać, przelutować i dopiero działało. :-)

  • 10. Data: 2012-12-18 13:38:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-12-18 12:54, nom pisze:

> [...]
    > zdarząją się zimne luty i przez to brak przejścia. Przerabiałem to z
    > rozdzielaczami za 5 - 6 zł. musiałem rozbierać, przelutować i dopiero

    nie wiem o czym mówisz.
    1. z tego co wiem, to wszystko chyba jest robione w Chinach
    2. te kupuje, co prawda nie na allegro, ale w hurtowni i nigdy
    z nimi nie miałem problemów.
    3. masz na myśli pewnie te z targowisk, co same się otwierają.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux