  • 1. Data: 2012-12-16 20:28:50
    Temat: Czy
    Od: Trybun <r...@y...com>

    Znacie może jakieś tunery satelitarne z modułem dostępu które będą
    kompatybilne z kartą Cyfry+? Ew. może być telewizor z tunerem DVB-S i
    modułem dostępu na taką kartę.

  • 2. Data: 2012-12-17 07:27:27
    Temat: Re: Czy
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-12-16 20:28, Trybun pisze:
    > Znacie może jakieś tunery satelitarne z modułem dostępu które będą
    > kompatybilne z kartą Cyfry+?

    wiekszość?

    > Ew. może być telewizor z tunerem DVB-S i
    > modułem dostępu na taką kartę.

    telewizory mają tylko kieszeń, a moduł kupujesz sobie sam,
    np. Aston z systemem seca

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 3. Data: 2012-12-17 13:59:55
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-17 07:27, pawell32 pisze:

    > wiekszość?

    No tak, ale mógłbyś polecić coś niedrogiego? I czy tuner który jest w
    strefie moich zainteresowań - Ferguson ariva-250-combo do tego się
    nadaje baz żadnych dodatkowych wydatków. Tzn. czy nie potrzeba dokupywać
    elementów w typie moduł dostępu do Cyfry+?

    > telewizory mają tylko kieszeń, a moduł kupujesz sobie sam,
    > np. Aston z systemem seca

    Czyli raczej nie warto inwestować w telewizor z tunerem dvb-s...

  • 4. Data: 2012-12-17 15:05:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-12-17 13:59, Trybun pisze:
> [...]
    > nadaje baz żadnych dodatkowych wydatków. Tzn. czy nie potrzeba dokupywać
    > elementów w typie moduł dostępu do Cyfry+?

    moduł jest programowy, a przy oryginalnym obsługuje
    c+ i tnk, więc nie trzeba dokupować

    > Czyli raczej nie warto inwestować w telewizor z tunerem dvb-s...

    to zależy. różnica w cenie tv z odbiornikiem dvb-s i bez odbiornika
    nie jest duża, moduł można dostać od cyfry taniej.
    zaleta? jeden pilot i brak dodatkowego odbiornika.
    także to kwestia zaopatrywań.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 5. Data: 2012-12-17 20:08:56
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-17 15:05, pawell32 pisze:

    > moduł jest programowy, a przy oryginalnym obsługuje
    > c+ i tnk, więc nie trzeba dokupować

    Czyli jest to moduł uniwersalny, który można ustawiać do danej karty z
    poziomu menu tunera?

    > to zależy. różnica w cenie tv z odbiornikiem dvb-s i bez odbiornika
    > nie jest duża, moduł można dostać od cyfry taniej.
    > zaleta? jeden pilot i brak dodatkowego odbiornika.
    > także to kwestia zaopatrywań.

    No właśnie, - a różnica w cenie nie jest jakaś mała tv z wbudowanym
    tunerem są znacząco droższe. No i podobno sama obsługa ich jest dość
    uciążliwa. Tak przynajmniej wyczytałem w necie. Mam miejsce na tuner, a
    więc chyba jednak lepszym wyjściem dla mnie będzie kupno oddzielnego
    dekodera.

  • 6. Data: 2012-12-17 23:30:15
    Od: Wariat z gwizdem <n...@g...pl>

    On 2012-12-17 20:08, Trybun wrote:

> [...]
    > uciążliwa. Tak przynajmniej wyczytałem w necie. Mam miejsce na tuner, a
    > więc chyba jednak lepszym wyjściem dla mnie będzie kupno oddzielnego
    Znacząco droższe? Nieprawda. Lg seria 570W wcale nie jest droga. Pilot
    jest jeden. I nie wiem co to znaczy uciążliwa obsługa. Jest normalnie.
    Jeden pilot i wszystko działa jak trzeba.

  • 7. Data: 2012-12-18 07:17:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-12-17 20:08, Trybun pisze:
    > Czyli jest to moduł uniwersalny, który można ustawiać do danej karty z
    > poziomu menu tunera?

    w menu tego nie ma.

> [...]
    > uciążliwa. Tak przynajmniej wyczytałem w necie. Mam miejsce na tuner, a
    > więc chyba jednak lepszym wyjściem dla mnie będzie kupno oddzielnego

    jak kupowałem kilka miesięcy temu nowy odbiornik to nie było dostępnego
    modelu z dvb-s, a jak pojawił się miesiąc później to był niewiele
    droższy. zatem jakbym miał taki wybór to spokojnie bym wziął,
    nawet jakbym miał tego nie używać.
    obsługa jest jak samo prosta jak tv naziemnej.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 8. Data: 2012-12-18 09:42:49
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-18 07:17, pawell32 pisze:

    > w menu tego nie ma.

    Wobec tego na czym polega "programowość" tego modułu?

> [...]
    > droższy. zatem jakbym miał taki wybór to spokojnie bym wziął,
    > nawet jakbym miał tego nie używać.
    > obsługa jest jak samo prosta jak tv naziemnej.

    Wobec tego proszę o nazwę tego telewizora. Z tego co wyczytałem w necie
    - generalnie użytkownicy narzekają na obsługę tunerów dvb-s
    zamontowanych w telewizorach.

  • 9. Data: 2012-12-18 09:45:23
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-17 23:30, Wariat z gwizdem pisze:

    > Znacząco droższe? Nieprawda. Lg seria 570W wcale nie jest droga. Pilot
    > jest jeden. I nie wiem co to znaczy uciążliwa obsługa. Jest normalnie.
    > Jeden pilot i wszystko działa jak trzeba.

    Czyli jaka cena? Ew. jaki to konkretnie model/modele? - Wyszukiwarka na
    hasło "Lg seria 570W" znajduje m.in zasialania do laptopów itp. sprawy
    wcale nie związane z telewizorami..

  • 10. Data: 2012-12-18 10:32:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-12-18 09:42, Trybun pisze:
    > Wobec tego proszę o nazwę tego telewizora. Z tego co wyczytałem w necie
    > - generalnie użytkownicy narzekają na obsługę tunerów dvb-s
    > zamontowanych w telewizorach.

    sony, samsung...

    --
    pozdrawiam. pawell32