  • 71. Data: 2013-05-07 17:51:27
    Temat: Re: Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
    Od: johnkelly <s...@m...eu>

    > Pojęcia "okoliczność łagodząca" oczywiście też nie przyjmujesz do
    > wiadomości.

    Jaka okoliczność łagodząca? Nie widzę = nie jadę. To jest okoliczność
    obciążająca.

    Pozdrawiam
    Maciej Różalski

    --
    .. gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
    ..................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

  • 72. Data: 2013-05-07 17:51:35
    Od: tá´Ź

    Roman Stachowiak wrote:

    > Przecież on to auto widział. Dokładnie w 0:11 spogląda w lewą stronę.
    > Skoro on to auto widział w sporej przecież odległości, to liczył na to,
    > że i kierowca widzi jego.

    Ale potem miał już je w dupie. Wjechał na jezdnię po torze kolizyjnym i
    nie obserwował w ogóle co się dzieje.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 73. Data: 2013-05-07 17:52:31
    Od: johnkelly <s...@m...eu>

    W dniu 2013-05-07 17:49, t? pisze:

    > Jak całe bredzenie pedalarzy.

    Ty się tak nie napinaj, bo Ci guma strzeli :))).

    Pozdrawiam
    Maciej Różalski

  • 74. Data: 2013-05-07 17:52:34
    Od: tá´Ź

    Roman Stachowiak wrote:

    > I dlatego sprawia to wrażenie, że celował w rowerzystę specjalnie. Gdyby
    > nie zmieniał pasa, przejechałby obok rowerzysty w sporej odległości.

    Ja nie mam wrażenia, że celował.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 75. Data: 2013-05-07 17:55:04
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > na razie to ty jesteś winny kiepskiego trollingu

    Nie oceniaj innych po sobie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 76. Data: 2013-05-07 18:14:30
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> wrote in message
    > Pojęcia "okoliczność łagodząca" oczywiście też nie przyjmujesz do
    > wiadomości.

    ja przyjmuje, ale zeby z niej skorzystac to trzeba sie pozniej
    zatrzymac, udzielic pomocy, bo tylko wtedy sad moze dac sie przekonac
    ze faktycznie byl to nieszczesliwy wypadek, ze kierujacy sam wyciagnie
    z tego co sie stalo wnioski i zadziala to na niego lepiej niz jakis
    surowszy wyrok

    nie jestem za linczowaniem kierowcy, ale mamy tu do czynienia z ciagiem
    zdarzen ktory na podstawie tego co widze i czytam nie daje sie w zadnym
    momencie interpretowac na jego korzysc

  • 77. Data: 2013-05-07 18:21:47
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-07 17:52, johnkelly pisze:
    > Ty się tak nie napinaj, bo Ci guma strzeli :))).

    Gdyby Twojemu ojcu nie strzeliła guma, to by Cię tutaj nie było i nie
    pisałbyś takich głupot :)))

  • 78. Data: 2013-05-07 18:24:29
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-07 17:24, t? pisze:

    > Nie oceniaj innych po sobie.

    > Chciał przejechać rowerzystę w dzień, w środku miasta? W takim razie
    > wymaga leczenia, a nie karania, ale to bardzo mało prawdopodobne.

    Twoim zdaniem każdy który zabił albo usiłował zabić wymaga leczenia
    zamiast karania?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 79. Data: 2013-05-07 18:24:47
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 07 May 2013 15:48:37 GMT, tᴏ napisał(a):

    > PS. Jak zgodnie z PoRD nazwiesz omijanie gościa jadącego na rowerze

    Nie da się, doczytaj w PoRD co to jest omijanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 80. Data: 2013-05-07 18:25:19
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-07 17:51, t? pisze:

    > Ale potem miał już je w dupie. Wjechał na jezdnię

    To była jezdnia? Czy jednak droga dla rowerow?

    --
    pozdrawiam
    MD