  • 1. Data: 2010-07-18 07:38:04
    Temat: Router WiFi do rozdzielenia internetu ale internet tez przychodzi radiowo
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Internet do mnie przychodzi radiowo po WiFi. Chicialbym go rozdzielic po
    mieszkaniu takze WiFi i kablowo. Z tego co wyczytalem potrzebowalbym
    access pointa i do niego podlaczyc router WiFi. Pewnie sa urzadzenia
    ktore lacza obydwie funkcje. Mozecie cos polecic?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-07-18 10:16:49
    Od: Oli <O...@a...com>

    Marcin napisał:

> [...]
    > access pointa i do niego podlaczyc router WiFi. Pewnie sa urzadzenia
    > ktore lacza obydwie funkcje. Mozecie cos polecic?

    np Ovislink G.DUO (Access Pointy) firmy Air Live.
    1 antena do odbioru sygnału radiowego , 1 antena do odbioru/wysłania sygnału lokalnie
    oraz 4 podłączenia
    kablowe - wystarczy ?

    --
    Oli

  • 3. Data: 2010-07-19 05:54:45
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2010 09:38:04 +0200, Marcin napisał(a):

> [...]
    > access pointa i do niego podlaczyc router WiFi. Pewnie sa urzadzenia
    > ktore lacza obydwie funkcje. Mozecie cos polecic?

    We wszystkich przypadkach "internetu radiowego", z którymi się spotkałem,
    usługodawca instaluje Ci w domu swój własny AP Client - a do Twojej
    dyspozycji są dopiero gniazdko (gniazdka) tego urządzenia.

    W żadnym przypadku klient nie miał dostępu do konfiguracji tego urządzenia,
    nigdy też nie spotkałem się z możliwością, aby klient mógł je zastąpić
    innym.

    W takiej sytuacji nie różni się to (poza prędkością i stabilnością łącza)
    od internetu po kablu - masz gniazdko ethernetowe i kropka. Jedyne, co Ci
    pozostaje, to podłączyć do tego gniazdka swój własny ruter/AccessPoint.

    --
    Yakhub

  • 4. Data: 2010-08-04 04:43:05
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-07-18 12:16, Oli pisze:

    > np Ovislink G.DUO (Access Pointy) firmy Air Live.
    > 1 antena do odbioru sygnału radiowego , 1 antena do odbioru/wysłania
    > sygnału lokalnie oraz 4 podłączenia kablowe - wystarczy ?n

    Powinno byc OK. Dzieki!

    Pozdrawiam,
    Marcin