  • 51. Data: 2017-12-31 16:10:54
    Temat: Re: Ropa zamiast benzyny w dystrybutorze
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 30 grudnia 2017 19:17:03 UTC+1 użytkownik Leszek Kowalski napisał:

    > Jakbym procentowo miał to przedstawić, to:
    >
    > 25% - 20zł.
    > 25% - 50 zł.
    > 20% - 100 zł.
    > 15% - do pełna.
    > Pozostałe 15% to już różnie bywało. Do pełna najczęściej tankowali
    > kierowcy firmowych aut, albo jak ktoś kto z trasy przyjechał.

    Prawie dokładnie to się zgadza z moimi obserwacjami.
    A z ciekawości podpytałem dzisiaj siostrzenice co na stacji paliw pracuje to mi
    powiedziała że większość tankuje za 50zł, sporo za mniejsze kwoty, doć duzo klientów
    za 100zł a sporadycznie do pełna
    Stacja przy wylocie z miasta przy drodze wojewódzkiej.

  • 52. Data: 2017-12-31 18:37:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To sobie dyskutuj, zakazu nie ma. Od 1970 mam prawo jazdy i nieprzerwanie od tamtego
    czasu jakis samochod. Wtedy zawsze paliwo nalewal pracownik stacji. Mial przy sobie
    torbe na pieniadze i kasowal przy dystrybutorze.

  • 53. Data: 2017-12-31 19:29:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > To sobie dyskutuj, zakazu nie ma. Od 1970 mam prawo jazdy i nieprzerwanie od
    tamtego czasu jakis samochod. Wtedy zawsze paliwo nalewal pracownik stacji. Mial przy
    sobie torbe na pieniadze i kasowal przy dystrybutorze.

    Jakbyś podał cytat do którego się odnosisz to można by podyskutować
    a tak to i nie ma o czym.
    A skoro masz takie doświadczenie to napisz co robił ten pojedynczy
    pracownik jak zajechał samochód firmowy i kierowca poza zapłaceniem
    i oddaniem talonów potrzebował dostać rachunek?

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2017-12-31 19:33:27
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Zenek Kapelinder w
    ups.com>:

    > Od 1970 mam prawo jazdy

    No kogutek, tyle lat na karku i takie głupoty wypisujesz?

    --
    'Tom N'

  • 55. Data: 2017-12-31 19:43:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szedl do okienka i drugi pracownik wypisywal mu rachunek. W siedemdziesiatym roku
    samochody firmowe tankowaly sie u siebie na bazie a jak fabryka byla nieduza to na
    jajblizszej bazie innej fabryki. Wyjatek stanowily samochody jezdzace w trasach. Ale
    one najczesciej byly tankowane na stacjach przy firmach. Takich co sie tankowaly na
    cpnach przy drogach bylo malo. Poza tym przy duzych drogach byly duze stacje z
    liczniejsza obsluga niz na malych stacjach w miastach.

  • 56. Data: 2017-12-31 19:46:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31-12-2017 o 13:55, J.F. pisze:

    > No jak to co - wlal 25 litrow, to musi dac dwa kupony po 15l, i sie
    > nauczy uwazac w przyszlosci :-)

    A jak ma jeden na 10 l i nic więcej?

  • 57. Data: 2017-12-31 19:46:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A ty mlodszy i juz ostro glupi. Jak bedziesz w moim wieku to rodzina bedzie ci na
    sznurku tekturke z adresem na szyi wieszala.

  • 58. Data: 2017-12-31 19:53:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To mu nalali 10 litrow. Jak sie nie miescilo w zbiorniku to do kanistra nalali. Tylko
    nie zadawaj pytania co jak nie mial kanistra bo jak paliwo bylo na kartki to wszyscy
    mieli.

  • 59. Data: 2017-12-31 20:06:25
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Zenek Kapelinder w
    ups.com>:

    > bedziesz w moim wieku to rodzina bedzie ci na sznurku tekturke z adresem
    > na szyi wieszala.

    Przykro mi, że masz takie doświadczenia z rodziną i tekturą...

    --
    'Tom N'

  • 60. Data: 2018-01-01 08:29:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    cpnach przy drogach bylo malo. Poza tym przy duzych drogach byly duze stacje z
    liczniejsza obsluga niz na malych stacjach w miastach.

    Jesteś aż tak odporny na wiedzę czy przerasta cię czytanie ze zrozumieniem?
    "co robił ten pojedynczy pracownik jak zajechał samochód firmowy".