  • Data: 2013-07-23 01:47:16
    Temat: Re: Rodzinny gazowóz do 10 tys. zl
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Jul 2013 22:42:53 +0000 (UTC), Tomek Ka?ka
    <t...@t...eu.org> wrote:

    >A.L <a...@a...com> napisał(a)

    >Nie. Entropii Wszechświata.

    Pytam z ciekawosci, bo nie znam polskiego rynku. Jaki jest sredni
    pzrebieg (realny a nie "podkrecony") uzywanego samochodu po pierwszym
    uzytkowniku? Uzytkowniku prywatnym, a nie na przykald, taksowkarzu

    Ja kupuje samochody nowe i jezdze do 120 tysiecy kilometrow, mniej
    wiecej. Nic mi sie nigdy nei zepsulo, poza normalnym zuzyciem. Wiec
    ciekawi mnie definicja uzywanego samochodu. Czy to taki co ma na
    liczniku 200 tysiecy kilometrow?

    A.L.