  • 1. Data: 2012-01-22 23:35:15
    Temat: Road rage po rosyjsku
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=Y2pHvUMWsaU

  • 2. Data: 2012-01-23 00:02:01
    Temat: Re: Road rage po rosyjsku
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Arbiter wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=Y2pHvUMWsaU

    Czasem sie zastanawiam, czy to tylko ja nie woze gazrurki/kija w
    bagazniku?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2012-01-23 08:04:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 22 Jan 2012 23:02:01 +0000 (UTC), Rafał Grzelak

    > Czasem sie zastanawiam, czy to tylko ja nie woze gazrurki/kija w
    > bagazniku?

    Ogólnie to jakaś dziwna opcja. Koleś wyskakuje ze stalowym bejzbolem, a
    potem go zostawia na miejscu. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2012-01-23 09:11:06
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2012-01-22 23:35, Arbiter pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Y2pHvUMWsaU

    "For those who don't understand what's going on.This is just a viral
    video which promote new russian movie called Stone. Guy with a bat has
    a leading role in it."

  • 5. Data: 2012-01-23 10:47:28
    Od: "nowy140" <s...@W...gazeta.pl>

    > Czasem sie zastanawiam, czy to tylko ja nie woze gazrurki/kija w
    > bagazniku?

    ja woze rurke z sztyla z lopaty ktora sie zlamala.
    zdaje sobie sprawe z tego ze kiedys to moze mi 'uratowac' zycie....
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    tak to jest kiedy sie nie ma dosc sily by odkrecic kolo i konieczna jest
    przedluzka, a flaka mozna zlapac.....

  • 6. Data: 2012-01-23 11:11:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Jan 2012 09:47:28 +0000 (UTC), nowy140 napisał(a):
> [...]
    > *
    > tak to jest kiedy sie nie ma dosc sily by odkrecic kolo i konieczna jest

    To ci sie wtedy klucz rozpeknie, jak mnie :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-01-23 12:02:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Jan 2012 08:04:30 +0100, Myjk napisał(a):
    > Sun, 22 Jan 2012 23:02:01 +0000 (UTC), Rafał Grzelak
    > Ogólnie to jakaś dziwna opcja. Koleś wyskakuje ze stalowym bejzbolem, a
    > potem go zostawia na miejscu. :P

    Jak to bylo ... "i to jest wasz trzeci problem - na strzelanine
    przychodzicie z nozami" :-)

    J.