  • 1. Data: 2012-01-22 13:26:47
    Temat: Debile bojący sie policji
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jedzie policja i facet włącza sie do ruchu wchodzi na lewy pas i wlecze sie
    (ogr do 70) 30tką bo po prawej jedzie policja prędkością patrolową :)

  • 2. Data: 2012-01-22 14:50:11
    Temat: Re: Debile bojący sie policji
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 22 Sty, 13:26, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Jedzie policja i facet włącza sie do ruchu wchodzi na lewy pas i wlecze sie
    > (ogr do 70) 30tką bo po prawej jedzie policja prędkością patrolową :)

    to raczej dosc sporadyczny przypadek, znacznie gorzej jest jesli ta
    policja jedzie limit + 10 ;)

    WS

  • 3. Data: 2012-01-22 17:03:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    WS wrote:

    > to raczej dosc sporadyczny przypadek, znacznie gorzej jest jesli ta
    > policja jedzie limit + 10 ;)

    wtedy trzeba się ustawić grzecznie z tyłu i utworzyć kolumnę :)

  • 4. Data: 2012-01-22 17:17:27
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Jedzie policja i facet włącza sie do ruchu wchodzi na lewy pas i wlecze
    > sie (ogr do 70) 30tką bo po prawej jedzie policja prędkością patrolową :)

    swego czasu jechalem za pseudo kolumna gdyz nie bylo czerownego koguta
    bul to transport elementow dla wiezy wiatrowej

    pojawila sie okazja wyprzedzenia, ale misiu wskoczyl na lewy pas i mnie
    przyblokowal
    juz chcialem trabic i drogowymi bo hamsko mi zajechal
    ale co tam, nie byla to kolumna to raz, a drugie szkoda nerowow

    i tak sie wloklem za nimi kolejne 15km

  • 5. Data: 2012-01-22 18:07:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/22/2012 05:17 PM, Kris_Poland wrote:

> [...]
    > juz chcialem trabic i drogowymi bo hamsko mi zajechal
    > ale co tam, nie byla to kolumna to raz, a drugie szkoda nerowow

    Ale o co chodzi? Znów zakrapiany weekendzik?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-01-22 18:32:46
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > swego czasu jechalem za pseudo kolumna gdyz nie bylo czerownego koguta
    > bul to transport elementow dla wiezy wiatrowej

    ale odróżniach kolumne pojazdów uprzywilejowanych od kolumny pojazdów -
    prawda?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 7. Data: 2012-01-22 22:52:22
    Od: "babinicz" <b...@o...pl>

    > Jedzie policja i facet włącza sie do ruchu wchodzi na lewy pas i wlecze
    > sie (ogr do 70) 30tką bo po prawej jedzie policja prędkością patrolową :)

    Pierdolisz jak potłuczony.

  • 8. Data: 2012-01-22 23:18:47
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ale odróżniach kolumne pojazdów uprzywilejowanych od kolumny pojazdów -
    > prawda?

    a ty wiesz do czego sluzy penis?
    po co kretynska gadka co?

  • 9. Data: 2012-01-22 23:22:20
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kris_Poland

    > a ty wiesz do czego sluzy penis?

    Proponuję, żebyś zrobił krótki wykład na ten temat, PMS-owicze z
    pewnością chętnie posłuchają.

  • 10. Data: 2012-01-22 23:40:52
    Od: "kajus44" <k...@i...pl>

    babinicz wrote:

    > Pierdolisz jak potłuczony.

    No raczej nie pierdoli, troszkę koloryzuje. W kierowcach, szczególnie tych,
    którzy ostatni raz kodeks czytali, czy raczej słyszeli o nim przy okazji
    zdawania prawa jazdy, istnieje jakieś z dupy wzięte przekonanie, że jak
    tylko wyprzedzą samochód policji, od razu zostaną zatrzymani, dostaną mandat
    a może i zabiorą im prawo jazdy. A policjanci, jadąc czasami wolniej i
    wolniej - śmieją się i w chuja robią takich właśnie "miszczów".