-
Date: Wed, 20 Apr 2011 20:43:07 +0200
From: BAREK <b...@p...pl>
Reply-To: b...@p...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Reno Master ? Ford Transit ? Iveco Daily ? coś innego ?
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 110420-1, 2011-04-20), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
NNTP-Posting-Host: 83.15.251.57
Message-ID: <4daf2947$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1303324999 83.15.251.57 (20 Apr 2011 20:43:19 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 25
X-Authenticated-User: skowronki
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2363177
[ ukryj nagłówki ]Dzień Dobry,
Dość duży ból głowy;
Potrzeba zakupić furgon/blaszaka z paką, na którą da się załadować dość
wysokie trzy palety, a zamiennie da się dostawić dodatkowy 3-4 osobowy
rząd foteli za szoferką.
Kiedyś jeździłem dość długo Transitem i w sumie wspomnienia są dobre,
Teraz jest na stanie Daily z dużym kontenerem, ale jest ono zbyt duże
gabarytowo.
W sumie, jeśli chodzi o nowe auta, cenowo dość dobrze wychodzi Master
sporo taniej niż Daily i niewiele drożej niż Transit, czy np.
Ducato/Boxer, a wydaje się być trochę szerszy i przez to pojemniejszy?
Jeśli chodzi o auta używane, to jeśli nowy furgon można kupić za 60-75
tyś netto, a używane dopiero 4-6 letnie miałyby kosztować 50% ceny
nowego, to skłaniam się do zakupu nowego.
W sumie, to zakup pewnie bardziej na 10-15 niż 5 lat, dlatego
przymierzam się do nowego.
Przebiegów dużych pewnie mieć nie będzie; rzędu 20-30 tyś. rocznie.
Wolałbym kupić taniej auto używane, ale nie da się mieć pewności co do
tego, co się kupuje.
--
Barek
barek[]plusnet pl
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.11 20:47 Artur Maśląg
- 20.04.11 22:26 emes
- 20.04.11 22:54 Jacek
- 21.04.11 07:41 BAREK
- 21.04.11 08:18 Kuba \(aka cita\)
- 21.04.11 12:20 emes
- 21.04.11 13:04 BAREK
- 21.04.11 16:22 Marek P.
- 21.04.11 16:36 BAREK
- 21.04.11 19:41 jerzu
- 21.04.11 19:43 jerzu
- 21.04.11 19:45 Grejon
- 21.04.11 19:48 jerzu
- 21.04.11 20:08 BAREK
- 21.04.11 20:22 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=