  • Data: 2011-04-21 19:48:07
    Temat: Re: Reno Master ? Ford Transit ? Iveco Daily ? coś innego ?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Apr 2011 07:41:38 +0200, BAREK <b...@p...pl> wrote:

    >Najchętniej kupiłbym w związku z tym auto 2-3 letnie do 40tyś. brutto,
    >ale czy to jest realne?

    Jak będziesz chciał kupić używkę to odradzam Mastera. Z prozaicznego
    powodu - paletę wstawisz tylko tyłem. Przez boczne drzwi nie wchodzi,
    ew. wchodzi z dużym trudem, jak jest dobrze "spakowana". Zdecydowanie
    pod tym względem wygrywa Transit czy Ducato i spółka.
    Nowy Master ma szersze drzwi przesuwane, ale ja jakoś nie mam zaufania
    do silników w nowej Renówce. Te 2.3 dCi, rzekomo rozwinięcie 2.0 dCi,
    a mnie jakoś bardzo smierdzi to awaryjnym 2.2 dCi. Poczekałbym jeszcze
    trochę, aż nowy Master się bardziej upowszechi i wyjdą jego ewentualne
    wady.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280