eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRenault Trafic i lampka z czerwonym STOPRenault Trafic i lampka z czerwonym STOP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.172.24.44.20!n
    ot-for-mail
    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
    Date: Sat, 25 May 2024 22:43:56 -0000 (UTC)
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <9...@h...invalid>
    NNTP-Posting-Host: 172.24.44.20
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 25 May 2024 22:43:56 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="arnold";
    posting-host="172.24.44.20"; logging-data="17499";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: tin/2.6.1-20211226 ("Convalmore") (Linux/6.1.21-v7+ (armv7l))
    Cancel-Lock: sha1:O5fgHg5d6Hyf4j0B5BLvVZeImiU= sha1:UosV+dnVr/DIXUDJvg3lNmbEEiU=
    sha256:LKDIiKhk+PALeJMsC2fGRe7cM47VaKRmZwwRpDYChTw=
    sha1:OScquWeryLLDPB1HX5qyfdkBi9c=
    sha256:L7CzdEOxKFka1fU+GVd0U+SUD5Gr0RJNPeXyHvI7cEs=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2721327
    [ ukryj nagłówki ]

    Renault Trafic II 2.0 dCi 115 (Diesel), 2009 r.

    Podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka STOP (napis STOP) razem z inną
    (coś jak check engine ale czerwony i z napisem STOP):

    http://arnold.ziffel.one.pl/IMG_20240525_213354.jpg

    Ta "inna" jest opisana tutaj jako "Renault injection fault warning light":

    https://www.rac.co.uk/drive/advice/know-how/renault-
    warning-lights-what-they-mean-and-what-do-you-need-t
    o-do/

    Zapaliła się, poświeciła, zgasła, znowu się zapaliła, zgasła, tak
    dojechałem do domu.

    Podpiąłem pod ELM327, przeczytałem błędy -- nic (tzn. tylko błąd EGR,
    który jest od chyba dwóch lat i odpowiada za świecący ciągle check engine,
    nie przejmuję się tym).

    Nie było żadnego ubytku mocy, silnik normalnie wchodził na obroty,
    przyspieszał, nic nie szarpało, nie falowało, nie wszedł też w tryb
    awaryjny.

    Jedyna różnica -- byłem wcześniej tego dnia na serwisie klimy (dobicie
    czynnika), co nie powinno mieć żadnego wpływu, a podczas jazdy była burza
    i dramatyczna ulewa (co już wpływ mieć może...? Może gdzieś dostała się
    woda?).

    Jak to zdiagnozować? CLIP? Ten błąd jest w ogóle zapamiętany, czy zniknął
    i dopóki się nie pojawi znowu, to nie ma co nawet jechać do mechanika, bo
    i tak nic nie szczyta?

    --
    Leci gołąbek i śpiewa:
    - It's my life...
    Za nim leci jastrząb:
    - No no, no no no no...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: