    From: "Adam Kowalski" <x...@y...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Renault Grand Scenic - pomoc w zakupie
    Date: Wed, 5 May 2010 17:58:04 +0200

    Wyszło na to, że kupujemy Renault Grand Scenic, rocznik w okolicach
    2004-2005, budżet do 25kzł.

    Braliśmy pod uwagę Zafirę, ale Scenic wygrywa ze względu na szerokość z tyłu
    (3 foteliki dziecięce mają się tam zmieścić) i ogólny komfort jazdy,
    szczególnie na długich dystansach. Inne modele, np. VW Touran, Toyota Verso
    raczej nie biorę pod uwagę, bo przekraczają budżet (a żona uparła się, aby
    auto nie było starsze niż z 2004). Ważne, aby to była wersja 7-osobowa (z
    dwóch dodatkowych siedzeń będziemy korzystać okazjonalnie). Autem chciałbym
    pojeździć co najmniej 5-8 lat, przewidywane roczne przebiegi to 15-20kkm.

    Jaki silnik? Skłaniam się aby to był diesel, ale nie wykluczam benzyny, bo
    diesla trochę się boję (może bezpodstawnie). Czy diesel 1500cm3 101 KM jest
    udanym silnikiem?
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C129120
    52
    Czy nie za słaby na to auto? Ewentualnie jaki inny?

    Na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie? Oczytałem się na forach o
    Scenicu i jedni chwalą, inni psy wieszają... Tak więc wiem, że na razie
    niewiele wiem. Opinie o tym aucie jak najbardziej wskazane.