  • Data: 2010-05-06 10:33:44
    Temat: Re: Renault Grand Scenic - pomoc w zakupie
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Kowalski pisze:
> [...]
    > jazdy, szczególnie na długich dystansach. Inne modele, np. VW Touran,
    > Toyota Verso raczej nie biorę pod uwagę, bo przekraczają budżet (a żona
    > uparła się, aby auto nie było starsze niż z 2004). Ważne, aby to była
    > wersja 7-osobowa (z dwóch dodatkowych siedzeń będziemy korzystać
    > okazjonalnie). Autem chciałbym pojeździć co najmniej 5-8 lat,
    > przewidywane roczne przebiegi to 15-20kkm.
    >
    > Jaki silnik? Skłaniam się aby to był diesel, ale nie wykluczam benzyny,
    > bo diesla trochę się boję (może bezpodstawnie). Czy diesel 1500cm3 101
    52
    > Czy nie za słaby na to auto? Ewentualnie jaki inny?
    >
    > Na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie? Oczytałem się na forach o
    > Scenicu i jedni chwalą, inni psy wieszają... Tak więc wiem, że na razie
    > niewiele wiem. Opinie o tym aucie jak najbardziej wskazane.

    witam
    nie wiem czy w sceniku występował silnik 2.2 dci ale jeśli tak to z
    daleka od tego silnika - osobiście znam dwa przypadki gdzie po 100 tys
    km odmówił posłuszeństwa tak ze skończyło się na wymianie całego
    silnika. Raz ASO odmówiło wymiany a raz uznało częściowo tzn za
    robociznę nic nie wzięli.
    pozdrawiam
    marcin