  • Data: 2016-04-10 20:00:27
    Temat: Remontować HpLJ4Plus czy kupić nowy laser i jaki?
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć!
    Rozkraczyła mi się w/w laserówka, zacina papier i chyba go
    przegrzewa(wychodzą pofalowane kartki). I tak się zastanawiam czy jest
    sens remontowania starego grata(18lat już ma), czy kupić nowy laser.
    Za remontem przemawia fakt że mam dwa prawie pełne tonery, działa
    pod linuksem, ma kartę sieciową, przeciw że ostatnio kiepsko kryje(nie
    pomogło czyszczenie lasera i luster) i jest z niej niezły gabaryt.
    Zastanawia mnie czy koszt remontu, nie przewyższy zakupu nowej
    drukarki, i czy części zamienne do niej będą, oraz co wymienić na dzień
    dobry, by potem się z nią drugi raz nie barować?
    Czy są tanie laserówki(do 1k PLN) które dadzą takie zaczernienie,
    by móc robić nie tylko termotransfery, ale i klisze do fotochemii?

    Z góry dzięki za wszystkie pomocne rady.

    Bo(o)t manager