  • 1. Data: 2013-06-07 07:03:34
    Temat: Długość plików MKV MKA.
    Od: Krzysztof_K <k...@o...pl>

    Witam. Ostatnio szukałem sposobu pogłośnienia klików MKV ale nic nie znalazłem.
    Wpadłem więc na pomysł wyciągnięcia z pliku MKV ścieżki dźwiękowej (MKA - właśnie
    tego nie wiem jak pogłośnić) i przekonwertowania na format MP3 i później pogłośnić i
    razem złożyć. Wykorzystałem do tego program mkvmerge, tyle tylko że po zdemuxowaniu
    ścieżki audio ma ona inną długość niż strumień video. Rozbieżność jest nieduża bo
    wynosi około 25-30 sekund ale jest. Co jest powodem tak dziwnej sytuacji ?.

  • 2. Data: 2013-06-07 08:27:01
    Temat: Re: Długość plików MKV MKA.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Krzysztof_K napisa?(a):

> [...]
    > ścieżki audio ma ona inną długość niż strumień video. Rozbieżność jest
    > nieduża bo wynosi około 25-30 sekund ale jest. Co jest powodem tak

    Moim zdaniem zbyt słaby zasilacz.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 3. Data: 2013-06-08 09:32:59
    Od: Krzysztof_K <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 08:27:01 UTC+2 użytkownik januszek napisał:
    > Krzysztof_K napisa?(a):

    > Moim zdaniem zbyt słaby zasilacz.
    >

    > j.
    >

    > --
    >
    > "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

    Nie no jaja se robisz. Co ma do tego zasilacz ?.

  • 4. Data: 2013-06-08 10:35:43
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-06-08 09:32, Krzysztof_K napisał/a:

    > Nie no jaja se robisz. Co ma do tego zasilacz ?.

    Pomyśl

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2013-06-08 10:36:36
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 2013-06-08 09:32, Krzysztof_K pisze:

    > Nie no jaja se robisz. Co ma do tego zasilacz ?.

    Ma dokładnie to samo, co jakiś program do grupy, gdzie dyskutuje się
    _tylko_ o sprzęcie do PC?

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.pl

  • 6. Data: 2013-06-08 10:56:22
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik BQB napisał:

    > Ma dokładnie to samo, co jakiś program do grupy, gdzie dyskutuje się
    > _tylko_ o sprzęcie do PC?

    Taka postawa to sposob na dobicie grupy. Wiadomo, ze lekki off topic,
    ale soft jest blizej peceta/hardware niz np. zdrowe zywienie ;)

  • 7. Data: 2013-06-08 11:02:22
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "BQB" napisał:

    > Ma dokładnie to samo, co jakiś program do grupy,
    > gdzie dyskutuje się _tylko_ o sprzęcie do PC?

    Zwłaszcza w sąsiednim wątku, tym o darmowym antywirusie ;->

    JoteR

  • 8. Data: 2013-06-10 07:50:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mr. Misio napisa?(a):

    > Taka postawa to sposob na dobicie grupy. Wiadomo, ze lekki off topic,
    > ale soft jest blizej peceta/hardware niz np. zdrowe zywienie ;)

    Nie był bym tego taki pewny bo ktoś źle odżywiony może mieć duży problem
    np z wymianą zasilacza ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"