eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja!Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <4c1e88c2$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvoq17$onh$2@inews.gazeta.pl> <hvos83$6mk$1@mx1.internetia.pl>
    <4c207b71$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq0uk$qek$1@mx1.internetia.pl>
    <4c208c39$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq4gg$8i9$1@mx1.internetia.pl>
    <4c20b4b6$0$19175$65785112@news.neostrada.pl> <i0dh06$3br$1@news.onet.pl>
    <4c2af36c$0$19162$65785112@news.neostrada.pl> <i0f9fv$b7$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Date: Wed, 30 Jun 2010 13:46:31 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 100630-0, 2010-06-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 57
    Message-ID: <4c2b2e91$0$17100$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.220.97
    X-Trace: 1277898385 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17100 83.4.220.97:26136
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:262080
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i0f9fv$b7$1@news.onet.pl...
    > BaX wrote:
    >>>>>>>> Ale taka jest prawda, skoro w małych spółkach tak jest to śmiało
    >>>>>>>> można przyjąć, że w tych dużych też na x-razy większą skalę.
    >>>>>>>
    >>>>>>> Innymi slowy, caly ten biznes reklamowy to pic na wode, a towar
    >>>>>>> sie rownie dobrze sprzedaje bez niego?
    >>>>>>
    >>>>>> Dobre firmy się nie muszą reklamować, a dziwnym trafem im gorszy
    >>>>>> towar tym głupsza reklama.
    >>>>>
    >>>>> Czyli potwierdzasz?
    >>>>
    >>>> Ale co, że reklamy to kupa dla słabych umysłów? Jak najbardziej. W
    >>>> życiu nie kupie czegoś co mi nie odpowiada choć by mi z reklamą do
    >>>> domu wjechali.
    >>>
    >>> tja...
    >>
    >> Ale czego nie rozumiesz z prostego zdania. Mam kupić TV 3D bo go
    >> reklamują jako cud techniki bo "nadeszła era 3d"? Raczysz żartować
    >> czy palisz głupa?
    >
    > to ty sprawiasz wrażenie przymulonego trolla

    Pytam, jakiej części zdania nie rozumiesz? Tego, że nie kupie towaru, który
    mi nie odpowiada?
    Rozumiem, że Ty kupujesz wszystko co ma napis promocja obojętnie czy w danej
    chwili jest Ci to potrzebne czy nie.

    >
    >>> reklama ma wiele celów. Są proste reklamy łopatologiczne typu kupuj
    >>> VIZIR ale sa tez reklamy wizerunkowe które zwykle sa subtelniejsze i
    >>> mają wszczepiać świadomość marki.
    >>>
    >>> Generalnie jesłi masz swoje ulubione produkty i marki to reklama
    >>> raczej cię nie przekona do zmiany, jednak gdy szukasz czegoś nie
    >>> znanego to reklama ma za zadanie pozostawienie w twoim umyśle mema
    >>> łączącego jakiś rodzaj aktywności z jakąś marką czy produktem.
    >>>
    >>> Jeśli nigdy nie używałeś żadnego środka na łupież to jest duża
    >>> szansa że chodząc po sklepie wybierzesz ten produkt który najmocniej
    >>> sie zakorzenił w twojej podświadomości.
    >>
    >> Widać ja jestem inny, bo nie wybieram to co reklamują, a to co jest
    >> skuteczne.
    >
    > w większości przypadków nie jesteś w stanie określić czy dany produkt jest
    > skuteczny czy nie. Możesz nawet nie posiadać środków ani możliwości aby to
    > uczynić

    Rozumiem, że znikający łupież o którym pisałeś wcześniej zawdzięczasz
    reklamie, a nie środkowi który stosujesz bądz nie?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: