eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja!Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    x01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <4c1e88c2$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvoq17$onh$2@inews.gazeta.pl> <hvos83$6mk$1@mx1.internetia.pl>
    <4c207b71$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq0uk$qek$1@mx1.internetia.pl>
    <4c208c39$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq4gg$8i9$1@mx1.internetia.pl>
    <4c20b4b6$0$19175$65785112@news.neostrada.pl> <i0dh06$3br$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Date: Wed, 30 Jun 2010 09:34:08 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 100629-1, 2010-06-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 41
    Message-ID: <4c2af36c$0$19162$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.220.97
    X-Trace: 1277883244 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19162 83.4.220.97:27338
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:262076
    [ ukryj nagłówki ]


    >>>>>> Ale taka jest prawda, skoro w małych spółkach tak jest to śmiało
    >>>>>> można przyjąć, że w tych dużych też na x-razy większą skalę.
    >>>>>
    >>>>> Innymi slowy, caly ten biznes reklamowy to pic na wode, a towar sie
    >>>>> rownie dobrze sprzedaje bez niego?
    >>>>
    >>>> Dobre firmy się nie muszą reklamować, a dziwnym trafem im gorszy
    >>>> towar tym głupsza reklama.
    >>>
    >>> Czyli potwierdzasz?
    >>
    >> Ale co, że reklamy to kupa dla słabych umysłów? Jak najbardziej. W
    >> życiu nie kupie czegoś co mi nie odpowiada choć by mi z reklamą do
    >> domu wjechali.
    >
    > tja...

    Ale czego nie rozumiesz z prostego zdania. Mam kupić TV 3D bo go reklamują
    jako cud techniki bo "nadeszła era 3d"? Raczysz żartować czy palisz głupa?



    >
    > reklama ma wiele celów. Są proste reklamy łopatologiczne typu kupuj VIZIR
    > ale sa tez reklamy wizerunkowe które zwykle sa subtelniejsze i mają
    > wszczepiać świadomość marki.
    >
    > Generalnie jesłi masz swoje ulubione produkty i marki to reklama raczej
    > cię nie przekona do zmiany, jednak gdy szukasz czegoś nie znanego to
    > reklama ma za zadanie pozostawienie w twoim umyśle mema łączącego jakiś
    > rodzaj aktywności z jakąś marką czy produktem.
    >
    > Jeśli nigdy nie używałeś żadnego środka na łupież to jest duża szansa że
    > chodząc po sklepie wybierzesz ten produkt który najmocniej sie zakorzenił
    > w twojej podświadomości.

    Widać ja jestem inny, bo nie wybieram to co reklamują, a to co jest
    skuteczne.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: