eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja!Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Date: Wed, 30 Jun 2010 13:23:38 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <i0f9fv$b7$1@news.onet.pl>
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <4c1e88c2$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvoq17$onh$2@inews.gazeta.pl> <hvos83$6mk$1@mx1.internetia.pl>
    <4c207b71$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq0uk$qek$1@mx1.internetia.pl>
    <4c208c39$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq4gg$8i9$1@mx1.internetia.pl>
    <4c20b4b6$0$19175$65785112@news.neostrada.pl> <i0dh06$3br$1@news.onet.pl>
    <4c2af36c$0$19162$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: lzu114.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1277897023 359 95.50.150.114 (30 Jun 2010 11:23:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Jun 2010 11:23:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:262078
    [ ukryj nagłówki ]

    BaX wrote:
    >>>>>>> Ale taka jest prawda, skoro w małych spółkach tak jest to śmiało
    >>>>>>> można przyjąć, że w tych dużych też na x-razy większą skalę.
    >>>>>>
    >>>>>> Innymi slowy, caly ten biznes reklamowy to pic na wode, a towar
    >>>>>> sie rownie dobrze sprzedaje bez niego?
    >>>>>
    >>>>> Dobre firmy się nie muszą reklamować, a dziwnym trafem im gorszy
    >>>>> towar tym głupsza reklama.
    >>>>
    >>>> Czyli potwierdzasz?
    >>>
    >>> Ale co, że reklamy to kupa dla słabych umysłów? Jak najbardziej. W
    >>> życiu nie kupie czegoś co mi nie odpowiada choć by mi z reklamą do
    >>> domu wjechali.
    >>
    >> tja...
    >
    > Ale czego nie rozumiesz z prostego zdania. Mam kupić TV 3D bo go
    > reklamują jako cud techniki bo "nadeszła era 3d"? Raczysz żartować
    > czy palisz głupa?

    to ty sprawiasz wrażenie przymulonego trolla

    >> reklama ma wiele celów. Są proste reklamy łopatologiczne typu kupuj
    >> VIZIR ale sa tez reklamy wizerunkowe które zwykle sa subtelniejsze i
    >> mają wszczepiać świadomość marki.
    >>
    >> Generalnie jesłi masz swoje ulubione produkty i marki to reklama
    >> raczej cię nie przekona do zmiany, jednak gdy szukasz czegoś nie
    >> znanego to reklama ma za zadanie pozostawienie w twoim umyśle mema
    >> łączącego jakiś rodzaj aktywności z jakąś marką czy produktem.
    >>
    >> Jeśli nigdy nie używałeś żadnego środka na łupież to jest duża
    >> szansa że chodząc po sklepie wybierzesz ten produkt który najmocniej
    >> sie zakorzenił w twojej podświadomości.
    >
    > Widać ja jestem inny, bo nie wybieram to co reklamują, a to co jest
    > skuteczne.

    w większości przypadków nie jesteś w stanie określić czy dany produkt jest
    skuteczny czy nie. Możesz nawet nie posiadać środków ani możliwości aby to
    uczynić

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: