  • 11. Data: 2010-06-29 11:39:19
    Temat: Re: Reklamy ciszej - #2
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 28 Jun 2010 13:32:51 +0200, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >jest zabawnie niektóre reklamy są ciche a czasem sie traifą jakaś wyjąca
    >zaraza, np reklamy cholernych farb Nobiles

    a moze to kwestia czasu....na przygotowanie nowych wersji. Moze te,
    ktore teraz jeszcze leca, sa ze starych zapasow?

    --
    ThinkXtra

  • 12. Data: 2010-06-29 12:08:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-06-29 13:39, a...@p...pl pisze:
    > a moze to kwestia czasu....na przygotowanie nowych wersji. Moze te,
    > ktore teraz jeszcze leca, sa ze starych zapasow?

    wątpie. ile jest nowych reklam?
    w pierwszy dzień nie musiałem, a teraz znowu trzeba sięgać po pilota
    bo ryczy

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 13. Data: 2010-06-29 19:24:58
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W wtorek, 29 czerwca 2010 13:39, a...@p...pl wyraził następujacą
    opinię:
    > On Mon, 28 Jun 2010 13:32:51 +0200, "Marek Dyjor"

    > a moze to kwestia czasu....na przygotowanie nowych wersji. Moze te,
    > ktore teraz jeszcze leca, sa ze starych zapasow?

    Zauważyłem na niektórych kanałach, że pierwsza reklama jest OK ale druga już
    leci jak dawniej :->

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --