eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaReklamacja usługi - niewykonanie uslugiReklamacja usługi - niewykonanie uslugi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "KSC" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Reklamacja usługi - niewykonanie uslugi
    Date: Sun, 18 Jan 2009 20:40:29 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <gl013j$pru$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: it170.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1232308147 26494 80.53.123.170 (18 Jan 2009
    19:49:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Jan 2009 19:49:07 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-Antivirus: avast! (VPS 090117-0, 2009-01-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:786358
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Zepsul mi sie aparat fotograficzny. Oddalem go do naprawy do
    specjalistycznego serwisu fotograficznego w sierpniu 2008 r. Po
    zaakceptowaniu kosztorysu (koszty naprawy 580 zl) naprawe wykonano i sprzet
    odeslano do mnie.
    Usterka nie zostala jednak usunieta. Poinformowalem o tym serwis i kazano mi
    przeslac ponownie aparat celem naprawy w ramach reklamacji. Na poczatku
    wrzesnia 2008 odeslalem go do tego samego serwisu. Sprawe pilotowalem na
    biezaco i w efekcie w styczniu 2009 dostalem informacje, ze nie potrafia
    usunac usterki.
    W rozmowie telefonicznej zostalem poinformowany, ze zostanie mi zwrocony
    sprzet w stanie sprzed naprawy oraz zwrocony koszt naprawy. Czekam na
    oficjalna informacje od nich.
    Teraz obawiam sie ze sprzet moze byc bardziej uszkodzony niz przed oddaniem
    do naprawy, niestety ja nie jestem tego w stanie stwierdzic.
    Jestem tez stratny bo to ja do tej pory ponosilem wszystkie koszty
    transportu do serwisu, nie mowiac juz o tym ze przez ponad 4 miesiace nie
    moglem z aparatu korzystac.
    Prosze o pomoc jakich dokumentow od nich rzadac (jakas szczegolowa nota
    techniczna z wykazem usterek i zastosowanych dzialan), czy mam prawo domagac
    sie zwrotu poniesionych kosztow zwiazanych z transportem. A moze jeszcze cos
    innego zaproponujecie.

    --
    -----------------------------------
    KSC
    ---------------

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: