  • 11. Data: 2014-01-23 11:24:54
    Temat: Re: "Reklama" Windows Phone
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 12. Data: 2014-01-23 11:26:35
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Jesli masz mozliwosc to pozycz najpierw. To bedzie masakra gdy zaczniesz
    > tutaj narzekac na wszystkie jej niedostatki.
    > Obawiam sie, ze to co pisales o Sony to byl pikus ;]

    Gorzej nie bedzie.

    Zauwaz, ze pisalem po przejsciu z symbiana i nokii na androida, to jak
    przesiadka z dopracowanej konsoli do grania/dzwonienia na peceta z
    linuksem :] Niby wszystko mozna sobie wyszukac i zainstalowac, ale ja
    potrzebowalem poprzednich funkcjonalnosci "od kopa".

    Teraz kazdy inny OS t omoze byc tylko lepiej.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 13. Data: 2014-01-23 11:36:50
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-23 11:24, mr misio wrote:

    > dzwonic odbierac telefony
    > wysylac smsy
    > czasem zrobic fotke
    > czasem zerknac do internetu
    > wskoczyc na fejsika
    > sporadycznie posluchac muzyki
    > uzywac jako dysk usb via chmura moze byc skydrive, copy, dropbox cokolwiek

    Zauwaz, ze brakuje na tej liscie chocby grupowych dzwonkow, o ktore
    kiedys sie tutaj palowales. Przypuszczam, ze w WP tez znajdziesz troche
    tego typu atrakcji: niby sa smsy ale... itd.
    Liste powyzej z nawiazka realizuje Android, gdzie problem?

  • 14. Data: 2014-01-23 14:24:59
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Zauwaz, ze brakuje na tej liscie chocby grupowych dzwonkow, o ktore
    > kiedys sie tutaj palowales.

    wyeliminowalem je z zalozen podstawowych - przyjalem, ze obecne
    komorkowe osy to krok wstecz i nalezy zmniejszych oczekiwania,

    wiec jak beda grupowe dzwonki to bede sie zachwycal i chwalil, ze sa, a
    jak nie bedzie, to nie bede sie pienil :D

    > Przypuszczam, ze w WP tez znajdziesz troche
    > tego typu atrakcji: niby sa smsy ale... itd.
    > Liste powyzej z nawiazka realizuje Android, gdzie problem?

    W tzw. pierwszym wrazeniu. Niesmak pozostal.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 15. Data: 2014-01-25 18:46:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > Najprawdopodobniej aktualizacja do 8.1 przyniesie wiecej sensownych zmian.
    > Dla mnie kluczowa jest rozdzielenie glosnosci mediow i dzwonkow

    Nie maja tego??? wow

  • 16. Data: 2014-01-25 23:13:28
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-25 18:46, Pszemol wrote: