  • 11. Data: 2017-04-05 15:22:40
    Temat: Re: Rejestrator jazdy z ostrzeganiem o fotoradarach
    Od: luis <l...@g...com>

    ale ja pytałem o rejestrator mio 658 a ty wstawiłeś cos o nawigacji :)

  • 12. Data: 2017-04-05 15:28:11
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-04-05 o 15:22, luis pisze:
    > ale ja pytałem o rejestrator mio 658 a ty wstawiłeś cos o nawigacji :)

    Upsss. my bad :)

    Ogólnie rejestratory MIO są polecane i mają dobrą jakość nagrań, co do
    fotoradarów to raczej jako ciekawostka bo pokazują tylko stacjonarne a
    jadąc w trasę wolę wiedzieć gdzie misiaki się pochowały a to da mi
    Yanosik i podobne aplikacje na tel.

    Poczytaj sobie opinię:
    http://www.ceneo.pl/37609527#tab=reviews

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 13. Data: 2017-04-05 15:28:37
    Od: luis <l...@g...com>

    wiec nie wiem o jakim modelu pisałes

  • 14. Data: 2017-04-05 15:30:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-04-05 o 15:22, luis pisze:
    > ale ja pytałem o rejestrator mio 658 a ty wstawiłeś cos o nawigacji :)

    Bo nie ma idealnych rozwiązań. :-)
    Używam yanosika, automapy i/lub google. Rejestrator mam w planie.
    Ale to raczej będzie (jak już) "zblokowane" z lusterkiem i kamerą cofania.

  • 15. Data: 2017-04-05 16:25:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2017 o 11:57, T. pisze:

    > Ja polecam rozwiązanie - smartfon z Androidem + Yanosik. Ostrzega na
    > bieżąco o fotoradarach.

    I jak klikniesz "wymagane" zgody, to umożliwia przekazywanie danych do
    ubezpieczycieli, co może kosztować finalnie (nie mówię, że obecnie)
    więcej niż radar.

    Shrek

  • 16. Data: 2017-04-05 16:53:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-04-05 o 12:07, luis pisze:

    >Yanosik ale jakość + cena to pomyłka.
    >https://www.sferis.pl/komunikator-drogowy-yanosik-d
    vr-ydrv-p345471?bid
    >Prezentacja:
    >https://www.youtube.com/watch?v=ILjdknPcrI4

    >Lepiej kupić rejestrator i mieć na stałe + tel z np. yanosikiem do
    >radarów.

    yanosik na telefonie potrafi tez nagrywac, i to za darmo.
    Gorzej, jak telefon zadzwoni ... fonia chyba zniknie.

    Do tego trzeba dobra ladowarke, bo pradu ciagnie duzo, i dobry uchwyt.

    J.

  • 17. Data: 2017-04-06 06:39:33
    Od: luis <l...@g...com>

    W dniu 2017-04-05 o 14:48, Chris pisze:

> [...]
    > filmy nagrywa całkiem spoko. Kolejna denerwująca rzecz - ustawienie
    > narywania w extreme HD działa do następnego włączenia urządzenia, potem
    > samo się przestawia do normalnego HD. Funkcje ADAS i LDWS od razu
    > musiałem wyłączyć bo ostrzeżenia włączały się bez przerwy - podjeżdżam
    > do samochodu na światłach z prędkością 20km/h - włącza się, jadę wąskim
    > pasem (samochód mam raczej duży) - włącza się i na ekranie nie widać w
    > tym czasie mapy. Generalnie nie jestem zadowolony, ale mam nadzieje że
    > jeszcze będą jakieś aktualizacje softu/map które rozwiążą chociaż część

    Czyzby usuneli ta opinie na ceneo ? bo nei moge znalezc, a
    zainteresowalem sie nia

  • 18. Data: 2017-09-30 18:14:07
    Od: a...@g...com

    ja mam mjodel z Xblitz Black Bird 2.0 , dla mnie neizawodny, grunt że nagrywane filmy
    są dobrej jakosci http://xblitz.pl/produkt/kamera-samochodowa-xblitz-b
    lack-bird-2/