  • 1. Data: 2016-03-12 13:40:31
    Temat: Rejestrator
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć, co warto kupować teraz do 300 zł? g1wh już praktycznie nie jest
    sprzedawane, a ja osobiście się zraziłem do tego sprzętu. Co innego?

    Neus NF3? Xiaomi? SJ?
    A może jest coś w tej cenie (+-20zł) co by nagrywało i z przodu i z tyłu?

  • 2. Data: 2016-03-12 14:26:05
    Temat: Re: Rejestrator
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 12-03-2016 o 13:40, PlaMa pisze:
> [...]
    >
    > Neus NF3? Xiaomi? SJ?
    > A może jest coś w tej cenie (+-20zł) co by nagrywało i z przodu i z tyłu?

    W jakim sensie nie jest sprzedawane?
    Na znanym serwisie na "a" jest tego sporo.
    Z doświadczenia też nie polecałbym G1Wh (szybko pada wbudowana bateria i
    ostatnie nagranie potrafi się zapisać z błędem uniemożliwiającym
    odtworzenie).
    G1WC może być pozbawiony tej wady ale nie użytkowałem więc nie zniechęcam.

  • 3. Data: 2016-03-12 17:57:48
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 12.03.2016 o 14:26, klaus pisze:

> [...]
    > odtworzenie).
    > G1WC może być pozbawiony tej wady ale nie użytkowałem więc nie zniechęcam.
    tyle że można do środka wsadzić dowolną inną 3.7 V małą baterie. ja po
    piewszym "padzie" baterii podczas zwiedzania menue, wymontowałem diodkę
    i zamontowałem baterie ze starutkiego rozbitego telefonu komórkowego.
    pojemność co prawda ze 3 razy większa, ale co z tego? Miejsca w obudowie
    jest dosyć

    ToMasz

  • 4. Data: 2016-03-12 18:07:43
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 12-03-2016 o 17:57, ToMasz pisze:
> [...]
    > i zamontowałem baterie ze starutkiego rozbitego telefonu komórkowego.
    > pojemność co prawda ze 3 razy większa, ale co z tego? Miejsca w obudowie

    Zgadza się, wymaga to jednak rozkręcenia rejestratora i umiejętności
    posługiwania się lutownicą. Jest to dość prosta czynność jednak pewnie
    nie dla każdego i pewnie nie każdemu się chce.