  • 31. Data: 2016-06-27 22:37:51
    Temat: Re: Rejestracja kart pre paid.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 22:07:56 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Znane powiedzenie, ale widzę, że nie rozumiesz jego sensu. Nie zmienia
    > to faktu, że 80% prepaidów jest niezarejestrowanych, a z faktu, że
    > operatorzy cenami rozpieszczają właśnie prepaidowców wynika właśnie, że
    > to nie posiadanie danych osobowych świadczy o tym, czy klient jest cenny
    > dla operatora, cbdu.
    Ponownie kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem.
    Ale w końcu zrozumiesz.
    Skoro zarejestrowania płacą więcej to chyba są cenniejsi dla operatora.
    80%(skąd te dane?) kart niezarejestrowanych z tego znaczna część pewnie użytkowo
    martwa a koszty po stronie operatora generuje.
    Stąd właśnie ostatnie promocje/bonusy za zarejestrowanie.
    A czy prepaidy taniej wychodzą od abo dla klenta to też pod dyskusje.

  • 32. Data: 2016-06-27 22:56:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-27 o 22:37, Kris pisze:

    > Ponownie kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem.

    Trochę poćwiczysz i może się nauczysz.

    > Ale w końcu zrozumiesz.
    > Skoro zarejestrowania płacą więcej to chyba są cenniejsi dla operatora.

    Na kartę nie ma korelacji "zarejestrowany = płaci więcej"

    > 80%(skąd te dane?)

    Od operatorów.

    > kart niezarejestrowanych z tego znaczna część pewnie użytkowo martwa a koszty po
    stronie operatora generuje.

    A teraz to moje pytanie skąd te dane. Widać z góry, że są fałszywe (80%
    kart musiałoby być martwych).

    > Stąd właśnie ostatnie promocje/bonusy za zarejestrowanie.

    I to przeczy twojej bzdurnej tezie - gdyby takie karty były tylko
    kłopotem i kosztem, to operatorowi nie zależałoby na zarejestrowaniu i w
    02.2017 s przyjemnością by je wyłączył.

    > A czy prepaidy taniej wychodzą od abo dla klenta to też pod dyskusje.

    Trudno dyskutować z matematyką. Nolimit na kartach jest w okolicach
    22,50zł - 30zł.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2016-06-28 07:23:48
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 27.06.2016 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Trudno dyskutować z matematyką. Nolimit na kartach jest w okolicach
    > 22,50zł - 30zł.

    Nawet za 19 zł (rozmowy). Argumentem "taniości postpaida"
    jest zwykle telefon na raty, wychodzący taniej, niż zakup
    tego telefonu na wolnym rynku.

    Operatorom bardziej pewnie zależy na uniknięciu kolejek
    w ostatniej chwili, tudzież może uniknięciu utraty
    klienta, który mając wyłączoną kartę kupi byle co
    (niekoniecznie poprzedniego operatora), żeby tylko
    "być w kontakcie". A i zawsze można złowić nowych
    klientów, "rejestrujących numer w innej sieci" :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 34. Data: 2016-06-28 07:38:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-28 o 07:23, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Nawet za 19 zł (rozmowy). Argumentem "taniości postpaida"
    > jest zwykle telefon na raty, wychodzący taniej, niż zakup
    > tego telefonu na wolnym rynku.

    Tylko zaprzeczeniem tego są drogie abonamenty bez telefonu (na przykład
    w Play aby mieć w abonamencie to, co kartowiec ma za 25zł, trzeba
    zapłacić około 50zł miesięcznie).

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2016-06-28 07:56:50
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 28.06.2016 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Tylko zaprzeczeniem tego są drogie abonamenty bez telefonu (na przykład
    > w Play aby mieć w abonamencie to, co kartowiec ma za 25zł, trzeba
    > zapłacić około 50zł miesięcznie).

    Ale zaprzeczeniem czego? Tego, że postpaidowiec mówi "jak odejmę
    raty za telefon, to mam taniej niż w prepaidzie?"
    (BTW ja nie twierdzę, że ten argument jest słuszny, tylko że
    taki jest używany).

    Abo bez telefonu z prepaidem porównać łatwo (a wyniki są
    raczej jednoznaczne), więc takie argumenty z przyczyn oczywistych
    nie są używane :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 36. Data: 2016-06-28 08:27:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 czerwca 2016 07:38:18 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Tylko zaprzeczeniem tego są drogie abonamenty bez telefonu (na przykład
    > w Play aby mieć w abonamencie to, co kartowiec ma za 25zł, trzeba
    > zapłacić około 50zł miesięcznie).

    Na tmobile zerknełem
    http://www.t-mobile.pl/oferta/abonament/cat10027.cht
    ml - no limit do kom i stacjonarnych + 1GB netu- 30zł.
    W orange chyba podobnie.

  • 37. Data: 2016-06-28 12:06:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-28 o 07:56, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Ale zaprzeczeniem czego? Tego, że postpaidowiec mówi "jak odejmę
    > raty za telefon, to mam taniej niż w prepaidzie?"

    Zdarzają się takie oferty (gdzie po uwzględnieniu wartości telefonu
    okazuje się, że abonament za nolimit wychodzi 10zł/miesiąc), ale
    większość z tego, co się sprzedaje, to nawet z odjęciem rat za telefon
    wychodzi drożej. O tym, że przez 2 lata się siedzi w prehistorycznej już
    po roku taryfie nie wspomnę.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2016-06-28 12:08:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-28 o 08:27, Kris pisze:

    > Na tmobile zerknełem
    > http://www.t-mobile.pl/oferta/abonament/cat10027.cht
    ml - no limit do kom i stacjonarnych + 1GB netu- 30zł.
    > W orange chyba podobnie.

    Tylko 1gb, jak chcesz kilka gb, płacisz kilkadziesiąt zł więcej, ta
    oferta już jest nieatrakcyjna, a umowa jest aż na 2 lata (w tej na pół
    roku po pół roku jest już droższy abonament).

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2016-06-28 13:51:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >telefon wychodzi drożej. O tym, że przez 2 lata się siedzi w
    >prehistorycznej już po roku taryfie nie wspomnę.

    Czasy sie troche zmienily - myslisz, ze za rok bedzie "no limit" za
    15zl/mc w prepaid ?
    Byc moze, ale troche watpie, wiec tak znow duzo sie na tym "uwiazaniu
    w abonamencie nie straci.

    IMO - duzo zalezy obecnie od tego, ile sie netu w telefonie naprawde
    potrzebuje.
    Troche od tego, ile sie dzwoni na stacjonarne.
    Abonament z telefonem drogi obecnie, ale teraz oferuja
    "wszystkomajace".
    Na podobna oferte w prepaid, czy abo bez telefonu, trzeba troche opcji
    uskladac i doplacic.

    Ale czy pelna oferta aby na pewno potrzebna ?

    Dodaj do tego np nju, gdzie masz abonament bez dwuletniej umowy,
    mozesz zawsze rozwiazac
    (ale tez bez telefonu).

    J.

  • 40. Data: 2016-06-28 14:35:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-27 o 11:52, Liwiusz pisze:

    > Problemy z czytaniem, problemy z pamięcią, może jakiś bilobil, zdradku?

    Bierz i nie żałuj sobie. Może nastąpi cud i ci pomoże.

    > "Ty nawet otaczającej rzeczywistości nie ogarniasz i dziwisz
    > się że dla niektórych jesteś głupim trollem. "

    I dalej podtrzymuje te stwierdzenia.