  • 41. Data: 2016-06-28 14:47:07
    Temat: Re: Rejestracja kart pre paid.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-28 o 14:35, RadoslawF pisze:

    > I dalej podtrzymuje te stwierdzenia.

    Zatem również muszę podtrzymać, że zaczynasz wyzywki bez racji, cbdu.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2016-06-28 17:35:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-06-27 o 17:24, Kris pisze:

    >Statystycznie tak - ponad 80% prepaidów jest niezarejestrowanych.

    Nie mniej ?
    Przy tych wszytkich przenoszeniach numerow troche dziwi, ze az tylu
    nie podalo danych ...

    J.

  • 43. Data: 2016-06-28 18:49:50
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-28 o 07:23, Dominik Ałaszewski pisze:
    > Nawet za 19 zł (rozmowy). Argumentem "taniości postpaida"
    > jest zwykle telefon na raty, wychodzący taniej, niż zakup
    > tego telefonu na wolnym rynku.
    Oblicz sobie:
    25 zł. x 24 m-ce (a mialo być 18 m-cy) + 150 zl przedplaty.
    Teraz sprawdź sobie ile kosztowal w sklepach 2 lata temu telefon Samsung
    Galaxy Trend GT-S7580.
    Tak mnie okiwało T Mobile.

    --
    animka

  • 44. Data: 2016-06-28 18:57:45
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-28 o 18:49, Animka pisze:
> [...]
    > 25 zł. x 24 m-ce (a mialo być 18 m-cy) + 150 zl przedplaty.
    > Teraz sprawdź sobie ile kosztowal w sklepach 2 lata temu telefon

    Do tego trzeba było jeszcze płacić abonament po 31 zł.

    --
    animka

  • 45. Data: 2016-06-28 19:19:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-28 o 17:35, J.F. pisze:

    > Nie mniej ?

    Tyle Play podawał na konferencji w sprawie rejestracji, z tego co
    pamiętam były to szacunki dotyczące całego rynku prepaid w PL.

    > Przy tych wszytkich przenoszeniach numerow troche dziwi, ze az tylu nie
    > podalo danych ...

    Przenosi jednak mniejszość. Ponadto nawet ten, co przenosi
    (powiedziałbym, że zwłaszcza ten) oprócz prawilnego, głównego numeru,
    który przenosi, ma kilka innych, których nie rejestruje, bo używa ich do
    innych celów niż przenoszenie.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2016-06-28 20:52:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-28 o 14:47, Liwiusz pisze:

    > Zatem również muszę podtrzymać, że zaczynasz wyzywki bez racji, cbdu.

    Skoro musisz to proszę bardzo.

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2016-06-28 21:04:06
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-25 o 21:22, RadoslawF pisze:

    > Wirtualni będę mieli umowy z faktycznymi i podpiszesz w ich punkcie.
    >

    > Pozdrawiam

    Czyli na dzień dzisiejszy nici z rejestracji?

  • 48. Data: 2016-06-28 21:04:22
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    > "Trybun" 576eaeda$0$12546$6...@n...neostrada.pl

    > 5numerów zarejestrowałem w VM. Nawet fakturę wziąłem.

    A konkretnie to gdzie rejestrowałeś?

  • 49. Data: 2016-06-28 21:05:06
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-27 o 19:26, Animka pisze:

    > Na paragonie masz podany kod i pouczenie. Wklepujesz kod-rejestrujesz
    > kartę SIM.

    E tam, musi to się odbywać jakoś inaczej. Bo co z weryfikacją danych?

  • 50. Data: 2016-06-28 22:30:00
    Od: W <w...@w...pl>

    Trybun wystukał, co następuje:

    > E tam, musi to się odbywać jakoś inaczej. Bo co z weryfikacją danych?

    Często gęsto (heyah na przykłąd, ale chyba też orange) umożliwia zdale
    zarejestrowanie karty - wysyłasz formularz i dołączasz skan dowodu... co
    prawda umożliwia to potencjalnie zarejestrowanie na słupa, no ale - jest,
    działą, później numer nadaje się do przenoszenia...