  • 11. Data: 2011-06-27 12:55:47
    Temat: Re: Red bull X Fighters - ale nie w Stolycy
    Od: Ekim <e...@g...com>

    Panowie,

    przejrzałem sobie cennik Red bulla i naszło mnie pytanie. Te miejsca
    stojące to dają radę? Ile toto trwa. Bo jak przyjdzie mi po jeździe
    2-3 h na moto stać przez 5h a potem jeszcze wracać to może jednak
    lepiej rzucić się na siedzące.

    Jakieś doświadczenia w tym temacie?

    ---
    Ekim
    SV 650S '05

  • 12. Data: 2011-06-28 11:58:37
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On Mon, 27 Jun 2011 05:55:47 -0700 (PDT), Ekim <e...@g...com> wrote:

> [...]
    > stojące to dają radę? Ile toto trwa. Bo jak przyjdzie mi po jeździe
    > 2-3 h na moto stać przez 5h a potem jeszcze wracać to może jednak

    czy nogi wytrzymaja, kwestia indywidualna
    ja na stojaco ogladalem na 10-lecia, wiecej tak nie zrobie z powodu kiepskiej
    widocznosci
    na poznan mam sektor f1

    --
    pozdrawiam