  • 1. Data: 2011-06-17 08:23:18
    Temat: Re: Uważaj: możesz dostać oponą
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Ależ spam.

    Co więcej - nadawca na różnych grupach zaopatruje tego linka w inne -
    dostosowane do tematyki grup - tematy.

    Strasznie się napracował, pytanie - po co?

  • 2. Data: 2011-06-19 20:36:30
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 10:23:18 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Ależ spam. Co więcej - nadawca na różnych grupach zaopatruje
    > tego linka w inne - dostosowane do tematyki grup - tematy.
    > Strasznie się napracował, pytanie - po co?
    Na innych grupach zapodają, że podstawia pod linkami trojana - co tylko
    relacjonuję, nie sprawdzałem, do głowy by mi nie przyszło włazić na byleco.
    BTW witam, na razie czytam.

    --
    pozdro
    poreba