  • 71. Data: 2012-01-01 20:57:45
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 01 Jan 2012 19:45:47 +0100, ToMasz napisał(a):
    > NO na reszcie! Dziękuję Ci Liwiuszu. jak ktoś dowodził większość szkód

    Z tym ze troche inaczej - po co jakies tam oswiadczenia, pity itp.
    Lokata oprocentowana u ubezpieczyciela (lub w banku z pelnomocnictwem dla
    ubezpieczyciela) i dopiero wtedy jest taniej :-)

    > to stłuczki co 2.5tyś. Czy to problem aby kierowca płacił zawsze
    > pierwsze 5 tyś? Ja tyle bym wysupłał, być może sprzedając mój wrak. A

    Kiedys byla tzw franczyza integralna dla wszystkich. Ale skoro dla
    wszystkich - to tylko do polowy najnizszego wynagrodzenia czy jakos tak.
    I w dodatku znikala jak szkoda byla wieksza - czyli zaprzeczenie idei :-)

    > teraz pomyślcie sobie że przychodzicie do szefa link4 i mówicie - mam
    > pomysł aby nam odpadło 70% odszkodowań. Ale te 70% ludzi żąda kolejne
    > 50% zniżki! Warto się nad tym zastanowić? Może łatwiej pyskować że to i
    > tak nic nieda?

    Z tym ze na razie nic to nie da, bo przepisy sa okreslone. Trzeba
    przekonywac ubezpieczycieli, zeby przekonali poslow i rzad i zmienili
    ustawe.

    Za to potem jaka szczesliwosc - przychodzicie po wypadku "szanowny pan
    zyczy sobie wyplaty wedlug kosztorysu z ASO ? Oczywiscie.
    I pojazd zastepczy na 10 dni - wszyscy wiemy jake w ASO kolejki.
    Utrate wartosci pojazdu zaraz policzymy, ale prosze jeszcze wypelnic to
    oswiadczenie o czasie poswieconym na zalatwienie, jesli ma pan prace to
    rozliczymy godzine wedlug srednich zarobkow. A dobrze sie pan czuje ?
    Bo tu obok jest lekarz, sprawdzi dokladnie czy nic panu nie jest i rachunek
    wysle nam bezposrednio, lepiej sie teraz zbadac niz potem cierpiec".

    A co sie sie beda ograniczac, w koncu nie oni placa :-)

    J.

  • 72. Data: 2012-01-01 21:03:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 01 Jan 2012 20:51:04 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    -mial-blisko-2-promile,164218.html

    > Ironia zdaje się zbędna - 2 promile. Po butelce wina wypitej
    > w godzinkę miałbym z promil. Musiałbym się postarać, by całą
    > tak szybko wypić.

    Ale ktory to jest ten pijany ?

    Bo obaj jada dosc pewnie, tylko najwyrazniej jednemu alkohol ograniczyl
    zdolnosc postrzegania :-)

    Dzo tam jest wypadkow na trzezwo ?

    J.

  • 73. Data: 2012-01-01 21:05:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Jan 2012 19:10:01 +0100, Yogi(n) napisał(a):
    > Użytkownik "marcin" napisał w wiadomości grup
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-malopolska-kie
    rowca-pod-wplywem-narkotykow-potracil-dziecko,nId,42
    2549

    > Dopowiem finał: Dziecko zmarło, rodzice przekazali organy, które
    > przeszczepiono trójce innych dzieci.
    > Ciekaw jestem, czy najebany chuj trafi za kraty na dłużej.

    Zapewne, ale ciekawe czy trzy rodziny tez o nim mysla "jebany ch*".

    ech te mieszane uczucia ..

    J.

  • 74. Data: 2012-01-01 21:16:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-01 21:03, J.F. pisze:
    -mial-blisko-2-promile,164218.html

    > Ale ktory to jest ten pijany ?

    Tak się zastanawiam, czy u Ciebie to aby nie skutki zabawy noworocznej
    w postrzeganiu i rozumieniu tekstu pisanego - pijany był kierowca
    Safrane, który wjechał na skrzyżowanie itd. Wynika z powyższego, że
    kierowca Audi już na skrzyżowaniu był/wjechał wcześniej. Oczywiście
    istnieje możliwość, że coś pismaki pokręciły, ale to tylko opcja.

    > Bo obaj jada dosc pewnie, tylko najwyrazniej jednemu alkohol ograniczyl
    > zdolnosc postrzegania :-)

    Dobrze, dobrze. Ironia jest fajna, ale do czasu. Jak ktoś z 2 promilami
    jeździ po drodze to zdaje się nie jest to akceptowalne dla nikogo
    (znaczy może są tacy, którzy to akceptują) i żarty w tej materii
    są (przynajmniej dla mnie) nie do przyjęcia.

    > Dzo tam jest wypadkow na trzezwo ?

    Przy wyłączonej sygnalizacji?

  • 75. Data: 2012-01-01 21:23:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ToMasz

    > Wy bez zmian...

    Nie, nie bez zmian, bo jak mi taki artysta z "półubezpieczeniem" zrobi
    rysę, to będę musiał tracić kilka godzin na wzywanie policje zamiast
    załatwić sprawę w kwadrans oświadczeniem, a za nieściągalne odszkodowania
    zapłacę we własnej składce.

  • 76. Data: 2012-01-01 21:41:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 01 Jan 2012 21:16:55 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    > kierowca Audi już na skrzyżowaniu był/wjechał wcześniej. Oczywiście
    > istnieje możliwość, że coś pismaki pokręciły, ale to tylko opcja.

    Ja nie wiem czy Cie podziwiac ze po sylwestrowym szalenstwie potrafisz
    rozpoznac Safrane na tym filmie, albo znaki na skrzyzowaniu, czy ganic za
    to ze ojciec dzieciom, a tak sie najebal ze o 21:00 w dzien nastepny
    jeszcze nie wytrzewial na tyle zeby rozumiec o co chodzi :-)

    > Dobrze, dobrze. Ironia jest fajna, ale do czasu. Jak ktoś z 2 promilami
    > jeździ po drodze to zdaje się nie jest to akceptowalne dla nikogo

    Ale ja bym sie chetnie dowiedzial kto tu ma pierwszenstwo. Moze wcale nie
    takie dziwne - i trzezwy tez by mial problemy.

    Przy czym podpowiedz ze "Rondo" bynajmniej nie wyjasnia nic - rozne ronda
    widzialem :-)

    > Przy wyłączonej sygnalizacji?

    Tak, bo zakladam ze przy wlaczonej to duzo mniej.

    J.

  • 77. Data: 2012-01-01 21:46:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ToMasz

    > Dałbyś 500? może byś dał, ale nie trzy razy tyle.
    > To jest właśnie praca dla... bezrobotnych! Tak! tych mas, które raz w
    > miesiącu idą odwalić wizytę w urzędzie, a potem do roboty na czarno.

    Więcej można "zarobić" grzebiąc po śmietnikach albo żebrząc, nie liczą
    zasiłku czy renty. Kto normalny by robił na etacie za tyle?

  • 78. Data: 2012-01-01 21:53:37
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    net...

    >Zapewne, ale ciekawe czy trzy rodziny tez o nim mysla "jebany ch*".

    >ech te mieszane uczucia ..

    Zapewne są mu niezmiernie wdzięczne za taki prezent. Powinien nawet odebrać
    nagrodę za taki hojny dar. Mam nadzieję, że osobiście będą mu ją wręczać
    chłopaki w celi. Co noc.
    --
    Yogi(n)

  • 79. Data: 2012-01-01 21:57:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-01 21:41, J.F. pisze:
> [...]
    > to ze ojciec dzieciom, a tak sie najebal ze o 21:00 w dzien nastepny
    > jeszcze nie wytrzewial na tyle zeby rozumiec o co chodzi :-)

    Cóż, nie najebałem się w Sylwestra itd. Skoro Safrane wjeżdżała na
    skrzyżowanie to zdaje się nie ma innej opcji, że to ten jadący od dołu.

    > Ale ja bym sie chetnie dowiedzial kto tu ma pierwszenstwo. Moze wcale nie
    > takie dziwne - i trzezwy tez by mial problemy.

    http://img91.imageshack.us/img91/6632/0514resize9qz.
    jpg

    Nadal masz wątpliwości?

    > Przy czym podpowiedz ze "Rondo" bynajmniej nie wyjasnia nic - rozne ronda
    > widzialem :-)

    To może najpierw sprawdź.

    > Tak, bo zakladam ze przy wlaczonej to duzo mniej.

    Nie jestem przekonany - wymuszają jadąc na czerwonym.

  • 80. Data: 2012-01-01 22:03:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-01 20:57, J.F. pisze:

    > Z tym ze troche inaczej - po co jakies tam oswiadczenia, pity itp.
    > Lokata oprocentowana u ubezpieczyciela (lub w banku z pelnomocnictwem dla
    > ubezpieczyciela) i dopiero wtedy jest taniej :-)

    Takie zabezpieczenia też się stosuje, przy ubezpieczeniach, po wypłacie
    których ubezpieczyciel ma regres do ubezpieczonego.

    > Kiedys byla tzw franczyza integralna dla wszystkich. Ale skoro dla
    > wszystkich - to tylko do polowy najnizszego wynagrodzenia czy jakos tak.
    > I w dodatku znikala jak szkoda byla wieksza - czyli zaprzeczenie idei :-)

    Trudno, aby nie znikała, skoro to była franczyza integralna, a nie
    redukcyjna.

    --
    Liwiusz