    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: znowu pijany skurwysyn
    Date: Sun, 1 Jan 2012 20:57:45 +0100

    Dnia Sun, 01 Jan 2012 19:45:47 +0100, ToMasz napisał(a):
    > NO na reszcie! Dziękuję Ci Liwiuszu. jak ktoś dowodził większość szkód

    Z tym ze troche inaczej - po co jakies tam oswiadczenia, pity itp.
    Lokata oprocentowana u ubezpieczyciela (lub w banku z pelnomocnictwem dla
    ubezpieczyciela) i dopiero wtedy jest taniej :-)

    > to stłuczki co 2.5tyś. Czy to problem aby kierowca płacił zawsze
    > pierwsze 5 tyś? Ja tyle bym wysupłał, być może sprzedając mój wrak. A

    Kiedys byla tzw franczyza integralna dla wszystkich. Ale skoro dla
    wszystkich - to tylko do polowy najnizszego wynagrodzenia czy jakos tak.
    I w dodatku znikala jak szkoda byla wieksza - czyli zaprzeczenie idei :-)

    > teraz pomyślcie sobie że przychodzicie do szefa link4 i mówicie - mam
    > pomysł aby nam odpadło 70% odszkodowań. Ale te 70% ludzi żąda kolejne
    > 50% zniżki! Warto się nad tym zastanowić? Może łatwiej pyskować że to i
    > tak nic nieda?

    Z tym ze na razie nic to nie da, bo przepisy sa okreslone. Trzeba
    przekonywac ubezpieczycieli, zeby przekonali poslow i rzad i zmienili
    ustawe.

    Za to potem jaka szczesliwosc - przychodzicie po wypadku "szanowny pan
    zyczy sobie wyplaty wedlug kosztorysu z ASO ? Oczywiscie.
    I pojazd zastepczy na 10 dni - wszyscy wiemy jake w ASO kolejki.
    Utrate wartosci pojazdu zaraz policzymy, ale prosze jeszcze wypelnic to
    oswiadczenie o czasie poswieconym na zalatwienie, jesli ma pan prace to
    rozliczymy godzine wedlug srednich zarobkow. A dobrze sie pan czuje ?
    Bo tu obok jest lekarz, sprawdzi dokladnie czy nic panu nie jest i rachunek
    wysle nam bezposrednio, lepiej sie teraz zbadac niz potem cierpiec".

    A co sie sie beda ograniczac, w koncu nie oni placa :-)

    J.