  • 61. Data: 2012-01-01 18:42:04
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RadekNet

    > To sie nazywa ryzyko biznesowe. Banki tez jakos funkcjonuja, a przeciez
    > mozna wziac kredyt i nie splacac. Nie martw sie za ubezpieczycieli.

    Ubezpieczyciel nie drukuje pieniędzy tylko ma je z naszych składek.
    Cavallino2?

  • 62. Data: 2012-01-01 19:10:01
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "marcin" napisał w wiadomości grup

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-malopolska-kie
    rowca-pod-wplywem-narkotykow-potracil-dziecko,nId,42
    2549

    Dopowiem finał: Dziecko zmarło, rodzice przekazali organy, które
    przeszczepiono trójce innych dzieci. Źródła nie podam, bo tak się składa, że
    znam matkę i rozmawiałem z nią po świętach.
    Adam miał dziesięć lat, a w tej miejscowości mieszkał od czterech miesięcy.

    Ciekaw jestem, czy najebany chuj trafi za kraty na dłużej.
    --
    Yogi(n)

  • 63. Data: 2012-01-01 19:38:43
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Jasne - tylko skąd wziąć pracę dla nich, skoro dla normalnych jej nie
    > ma?
    to nie prawda. Albo jesteście debilami, albo żyjecie w wyimaginowanym
    świecie. Praca jest dla odpowiednich ludzi, sęk w tym że odpowiednich
    niema. Za to ci którzy są nie odpowiedni, czytaj słabo wykształceni i
    mało aktywni, pracę chcą, ale za 1500zł. tu jest problem pracodawcy, bo
    - postaw się na jego miejscu- dasz komuś 1500zł za sprzątanie i to
    jeszcze niestaranne? Dałbyś 500? może byś dał, ale nie trzy razy tyle.
    To jest właśnie praca dla... bezrobotnych! Tak! tych mas, które raz w
    miesiącu idą odwalić wizytę w urzędzie, a potem do roboty na czarno.
    U mnie w mieście zamkniętych kopalni na 5 sklepach w centrum miasta są
    ogłoszenia: "zatrudnię...". PRaca za minimum, ciężka, nieciekawa...
    chętnych brak.

    > Żebys się nie zdziwił.

    Zdziwił czy nie. jak już pisałem 90% społeczeństwa akceptuje zastaną
    sytuacje i ich inicjatywa kończy się na pyskówkach. sory, Wasza inicjatywa.
    ToMasz

  • 64. Data: 2012-01-01 19:45:47
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 01.01.2012 16:10, Liwiusz pisze:

    > Nie tak by to działało. Niższe OC przy współudziale dostawaliby ci,
    > którzy potrafili by wykazać przed ubezpieczycielem, że faktycznie są w
    > stanie partycypować w szkodach. Czyli: oświadczenia majątkowe, PITy,
    > opinie bankowe itp. itd.
    NO na reszcie! Dziękuję Ci Liwiuszu. jak ktoś dowodził większość szkód
    to stłuczki co 2.5tyś. Czy to problem aby kierowca płacił zawsze
    pierwsze 5 tyś? Ja tyle bym wysupłał, być może sprzedając mój wrak. A
    teraz pomyślcie sobie że przychodzicie do szefa link4 i mówicie - mam
    pomysł aby nam odpadło 70% odszkodowań. Ale te 70% ludzi żąda kolejne
    50% zniżki! Warto się nad tym zastanowić? Może łatwiej pyskować że to i
    tak nic nieda? Widzę że lepiej popyskować, a przecież to byłaby ciekawa
    dodatkowa opcja. Ja bym się nie stresował i oszczędzał, Wy bez zmian...
    ToMasz

  • 65. Data: 2012-01-01 19:48:23
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 01.01.2012 19:10, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > Adam miał dziesięć lat, a w tej miejscowości mieszkał od czterech miesięcy.
    >
    > Ciekaw jestem, czy najebany chuj trafi za kraty na dłużej.
    napisz, napisz nam tylko poto aby w przyszłości sprawa była jasna.
    Większość z nas - jak widzę- jest za karaniem, albo nie, bo kary nic nie
    dają... Nieważne.
    Napisz poprostu.
    ToMasz

  • 66. Data: 2012-01-01 19:53:49
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 01.01.2012 18:42, to pisze:
    > begin RadekNet

    > Ubezpieczyciel nie drukuje pieniędzy tylko ma je z naszych składek.
    > Cavallino2?

    A no tak ... taki mBank drukuje sobie pieniadze... ROTFL i przy okazji
    EOT, by nie karmic trolla.

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 67. Data: 2012-01-01 20:00:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-01-2012 17:34, jerzu pisze:
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,sprawca-tego-zderzenia
    -mial-blisko-2-promile,164218.html

    Oj tam, degustował wino tylko - lampkę przed wyjazdem.

    --
    Paweł

  • 68. Data: 2012-01-01 20:16:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RadekNet

    > A no tak ... taki mBank drukuje sobie pieniadze...

    A jednak -- Cavallino2. Poziom rozumowania ten sam.

    > ROTFL i przy okazji
    > EOT, by nie karmic trolla.

    Nie musiałeś, bo i tak zamierzałem przestać Cię karmić.

  • 69. Data: 2012-01-01 20:47:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ToMasz,

    Sunday, January 1, 2012, 7:38:43 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > - postaw się na jego miejscu- dasz komuś 1500zł za sprzątanie i to
    > jeszcze niestaranne? Dałbyś 500? może byś dał, ale nie trzy razy tyle.

    A potrafisz wyzyć za 500PLN? I miec jeszcze siłę do jakiejkolwiek
    pracy?

    Idź w cholerę z taka ideologią!

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 70. Data: 2012-01-01 20:51:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-01 20:00, DoQ pisze:
    -mial-blisko-2-promile,164218.html

    > Oj tam, degustował wino tylko - lampkę przed wyjazdem.

    Ironia zdaje się zbędna - 2 promile. Po butelce wina wypitej
    w godzinkę miałbym z promil. Musiałbym się postarać, by całą
    tak szybko wypić.