    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: znowu pijany skurwysyn
    Date: Sun, 1 Jan 2012 21:41:29 +0100

    Dnia Sun, 01 Jan 2012 21:16:55 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    -mial-blisko-2-promile,164218.html

    > Tak się zastanawiam, czy u Ciebie to aby nie skutki zabawy noworocznej
    > w postrzeganiu i rozumieniu tekstu pisanego - pijany był kierowca
    > Safrane, który wjechał na skrzyżowanie itd. Wynika z powyższego, że
    > kierowca Audi już na skrzyżowaniu był/wjechał wcześniej. Oczywiście
    > istnieje możliwość, że coś pismaki pokręciły, ale to tylko opcja.

    Ja nie wiem czy Cie podziwiac ze po sylwestrowym szalenstwie potrafisz
    rozpoznac Safrane na tym filmie, albo znaki na skrzyzowaniu, czy ganic za
    to ze ojciec dzieciom, a tak sie najebal ze o 21:00 w dzien nastepny
    jeszcze nie wytrzewial na tyle zeby rozumiec o co chodzi :-)

    > Dobrze, dobrze. Ironia jest fajna, ale do czasu. Jak ktoś z 2 promilami
    > jeździ po drodze to zdaje się nie jest to akceptowalne dla nikogo

    Ale ja bym sie chetnie dowiedzial kto tu ma pierwszenstwo. Moze wcale nie
    takie dziwne - i trzezwy tez by mial problemy.

    Przy czym podpowiedz ze "Rondo" bynajmniej nie wyjasnia nic - rozne ronda
    widzialem :-)

    > Przy wyłączonej sygnalizacji?

    Tak, bo zakladam ze przy wlaczonej to duzo mniej.

    J.