  • 151. Data: 2012-01-02 16:23:10
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RadekNet

    > Uwazasz, ze bank komercyjny udzielacy kredytu i zabezpieczajacy sie
    > przed oszustem jest w innej sytuacji niz bylby ubezpieczyciel, ktory z
    > kazdej szkody odzyskuje od klienta np. 5 tys zl?

    Uważasz, że za niespłacone kredyty których nie ma z czego windykować,
    płaci kto inny, niż pozostali klienci banku?

  • 152. Data: 2012-01-02 17:41:41
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2012-01-01 03:03, Andy Niwiński pisze:

    > "to" <t...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Zastanowić to ty się powinieneś. To nie jest twoja pierwsza i jedyna
    > debilna odzywka. Wykazujesz objawy typowego trolla - odezwać się tylko
    > po to, żeby zaistnieć i najlepiej jak tylko się da na maxa kretyńsko.
    >
    > Może właśnie te drobne 0,4 promila akurat przeważyło, że zabrakło
    > umiejętności, że jechał z większą "fantazją" itd...

    a może nie?

    0,4 promila to nie stan naprucia się w taki sposób aby nie panować nad
    sobą. Jakoś w innych krajach limit 0.5 nie jest rzadkością.

    Icek

  • 153. Data: 2012-01-02 17:45:42
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2012-01-01 17:36, jerzu pisze:

    > W tym drugim linku jest 0,4 promila. Ale jestem w 99% przekonany, że
    > zaraz po wypadku na którymś z portali było napisane właśnie 0,4 mg/l.

    pismaki nie zawsze wiedzą. Postawili mu zarzut "po spożyciu" czyli 0.22
    - 0.50

    Icek

  • 154. Data: 2012-01-02 17:48:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości news:

    > 0,4 promila to nie stan naprucia się w taki sposób aby nie panować nad
    > sobą.

    Różnie bywa.
    Znam takich którym po jednym piwku odwaga rośnie konkretnie, a hamulce
    zdecydowanie się rozluźniają.
    A po dwóch, to już chcą się bić, z każdym kto się nawinie.

  • 155. Data: 2012-01-02 17:49:25
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2012-01-02 15:29, Axel pisze:

    > "Robert_J" <d...@g...pl> wrote in message

    > Masz jakies wsparcie? Dane statystyczne? Czy tylko swoje przekonanie?

    > Po prostu wyciagnij wniosek z tego, ze w sporej liczbie krajow, rowniez
    > europejskich, poziom 0,4 promila we krwi to wedlug prawa trzezwy kierowca.
    > Jakby ten sprawca wypadku mial 0,0 - to co byloby przyczyna wypadku?

    wg prawa: niedostosowanie prędkości do warunków na drodze

    realnie: brak oświelonego pieszego, brak odblasków, brak pobocza, brak
    chodzenia gęsiego, wybiegające dziecko, dziura w drodze, uskok,
    oblodzona nawierzchnia, niesprawne auto ?

    Icek

  • 156. Data: 2012-01-02 17:55:05
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Masz jakies wsparcie? Dane statystyczne? Czy tylko swoje
    > przekonanie?

    Nie zamierzam udowadniać że alkohol wpływa na osłabienie
    percepsji, refleksu itp. cech, które są dość ważne przy
    wykonywaniu zajęć tylu prowadzenie auta tudzież obsługa
    urządzeń :-). Jak chcesz to polemizuj, ale nie ze mną. Zaraz
    zaczniesz dowodzić że po drogach powinno się jeździć po paru
    piwach bo tak bezpieczniej...

    > Jakby ten sprawca wypadku mial 0,0 - to co byloby
    > przyczyna wypadku?

    Istnieje duże prawdopodobieństwo że w ogóle by do niego nie
    doszło ;-)

  • 157. Data: 2012-01-02 18:00:22
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2012-01-02 10:28, WW pisze:
> [...]
    > stan drogi, brak oświetlenia, złe oznakowanie czy błędy projektów. Te
    > przyczyny są często wymieniane w wypadkach za granicą, w Polsce nigdy.
    > Kierowca niewątpliwie jest winien prowadzenia po spożyciu.
    > Jednak chciał bym wiedzieć, jaki wpływ jego stan miał na sam wypadek i
    > jego przebieg.
    >
    > Dla przykładu, facet walnięty w tył i pchnięty w przystanek pełen ludzi
    > niewiele może zrobić i w tym wypadku bez znaczenia jest, czy jest
    > trzeźwy czy nie.
    >
    > Dlatego wstrzymajmy się potępieniem sprawcy bez wysłuchania drugiej strony.

    coś musi być na rzeczy

    http://galeria.trojmiasto.pl/org.php?id_cimg=304025

    http://galeria.trojmiasto.pl/wypadek-w-Straszynie-10
    9549.html?id_container=54274&pozycja=7#foto

    dziwnie wyglądają te ślady opon na chodniku dość dobrze widoczne tu:
    http://galeria.trojmiasto.pl/org.php?id_cimg=304023

    Może coś było wylane na drodze ? Ślad hamowania też niezbyt długi licząc
    od miejsca pierwszego uderzenia aż do miejsca zatrzymania. Trzeba by
    dokonać oględzin ogumienia bo mógł np. złapać gumę i wciągnęło go na chodnik

    Icek

  • 158. Data: 2012-01-02 18:11:49
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Hello ToMasz,
    >
    > Sunday, January 1, 2012, 7:38:43 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A potrafisz wyzyć za 500PLN? I miec jeszcze siłę do jakiejkolwiek
    > pracy?
    nie. Ale jakoś mnie tak rodzice wychowali abym pracował wydajnie, a nie
    na godziny. Tak więc najpierw długo się uczyłem, a teraz pracuje za
    trochę więcej niż minimalna pensja. Natomiast jakieś ponad rok temu
    uczestniczyłem w mini "castingu" na stanowisko handlowiec-serwisant.
    wiesz co ludzie mówili jak dostali trudne pytanie? PAnie a skąd ja to
    mam wiedziec? Z takim podejściem, pracodawca zamknie firmę, bo przecież
    15kzł mu nie zapłaci.
    Zeby nie było pyskówek. Jak mnie jako "młodego" zatrudniano w pewnej
    firmie, prezes mi zadal pytanie: a z Hoelndrem przez telefon dogada się
    pan po angielsku? Ja miałem w toku edukacji full wypas rosyjskiego i 1
    klasę angielskiego. Powiedziałem mu że jak niedam rady to mejla napiszę,
    a po południu zapisałem się na angielski. Takiego pracownika przyjmę za
    1500zł.
    ToMAsz

  • 159. Data: 2012-01-02 18:22:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Różnie bywa.
    > Znam takich którym po jednym piwku odwaga rośnie konkretnie, a hamulce
    > zdecydowanie się rozluźniają.
    > A po dwóch, to już chcą się bić, z każdym kto się nawinie.

    A ja znam takich, co i bez piwa chcą się bić z każdym kto się nawinie i
    co z tego?

  • 160. Data: 2012-01-02 18:33:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości

    >Uważasz, że za niespłacone kredyty których nie ma z czego windykować,
    >płaci kto inny, niż pozostali klienci banku?

    Oj, mielismy niedawno szeroka probke.
    Wszyscy placa. Kredytobiorcy, akcjonariusze, podatnicy - tylko nie
    prezesi :-)

    J.