-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Icek <i...@d...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: znowu pijany skurwysyn
Date: Mon, 02 Jan 2012 18:00:22 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 37
Message-ID: <jdsnrh$dlj$1@node2.news.atman.pl>
References: <jdnrrk$439$1@inews.gazeta.pl> <jdrtd5$gbd$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: host68.216.146.194.generacja.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1325523633 14003 194.146.216.68 (2 Jan 2012 17:00:33
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Jan 2012 17:00:33 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
Thunderbird/8.0
In-Reply-To: <jdrtd5$gbd$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2424322
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-01-02 10:28, WW pisze:
> W dniu 2011-12-31 21:38, marcin pisze:
>> http://polskalokalna.pl/wiadomosci/pomorskie/news/tr
agedia-na-pomorzu-pijany-wjechal-w-5-osobowa-rodzine
,1741015
>>
>>
>
> A jaka była prawdziwa przyczyna wypadku?
> Jakoś tak się składa, że w Polsce zawsze winny jest kierowca a nigdy zły
> stan drogi, brak oświetlenia, złe oznakowanie czy błędy projektów. Te
> przyczyny są często wymieniane w wypadkach za granicą, w Polsce nigdy.
> Kierowca niewątpliwie jest winien prowadzenia po spożyciu.
> Jednak chciał bym wiedzieć, jaki wpływ jego stan miał na sam wypadek i
> jego przebieg.
>
> Dla przykładu, facet walnięty w tył i pchnięty w przystanek pełen ludzi
> niewiele może zrobić i w tym wypadku bez znaczenia jest, czy jest
> trzeźwy czy nie.
>
> Dlatego wstrzymajmy się potępieniem sprawcy bez wysłuchania drugiej strony.
coś musi być na rzeczy
http://galeria.trojmiasto.pl/org.php?id_cimg=304025
http://galeria.trojmiasto.pl/wypadek-w-Straszynie-10
9549.html?id_container=54274&pozycja=7#foto
dziwnie wyglądają te ślady opon na chodniku dość dobrze widoczne tu:
http://galeria.trojmiasto.pl/org.php?id_cimg=304023
Może coś było wylane na drodze ? Ślad hamowania też niezbyt długi licząc
od miejsca pierwszego uderzenia aż do miejsca zatrzymania. Trzeba by
dokonać oględzin ogumienia bo mógł np. złapać gumę i wciągnęło go na chodnik
Icek
Następne wpisy z tego wątku
- 02.01.12 18:11 ToMasz
- 02.01.12 18:22 to
- 02.01.12 18:33 J.F
- 02.01.12 18:44 RoMan Mandziejewicz
- 02.01.12 19:07 Artur Maśląg
- 02.01.12 20:51 jerzu
- 02.01.12 20:56 jerzu
- 02.01.12 20:57 jerzu
- 02.01.12 21:21 Artur Maśląg
- 02.01.12 21:24 ToMasz
- 02.01.12 21:28 jerzu
- 02.01.12 21:41 ToMasz
- 02.01.12 22:03 Krzysiek Kielczewski
- 02.01.12 22:20 to
- 02.01.12 22:19 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=