  • Data: 2012-01-02 21:41:49
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2012 21:28, jerzu pisze:

    > Niby 90% kobiet w związkach nie pracuje? Gdzie tak jest?

    tryb kopania się z koniem załączony
    kolega się pytał czy:

    > A potrafiłbyś utrzymać rodzinę za 1500?

    wiec uprzejmie odpowiedziałem że to trudne, jednocześnie domyślając się
    że owo 1500zł które wielokrotnie wspominałem, to JEDNA wypłata. Jeśli
    będą to dwie wypłaty po 1500zł razem dadzą 3000 tyś ( za trudna
    matematyka) wtedy jeśli rodzice mają jedno dziecko, utrzymanie rodziny
    przestaje być problemem.
    Koniec trybu kopania się z koniem.

    Dyskusja odjechała na boczny tor. Moim zamysłem jest pokazanie szanownym
    czytelnikom, że wszyscy płacimy za błędy _INNYCH_ kierowców. Wszyscy -
    wiec każdy po troszku. W systemie "każdy po troszku" świetnie ukrywa się
    tabun leni którym też troszeczkę nakapie do portfela.
    Gdy zaczynamy dyskutować o NFZ, bezrobociu - sprawa wydaje się niemal
    beznadziejna. Do rozpaczy mnie doprowadza socjalistyczne podejście kilku
    kolegów - krótko - i opieka zdrowotna i "dawanie" pracy - to jest
    _biznes_ i on musi się opłacać. Tu też _konieczne_ jest zróżnicowanie
    stawek w zależności od pewnych czynników a przede wszystkim oderwanie od
    państwowości.
    JEdnak jeśli chodzi o OC+AC to przecież prywatne firmy! Wystarczy
    stworzyć odpowiednie uwarunkowania prawne a reszta się "urodzi" sama.
    Niestety, ani Kaczyńskiemu, ani Tuskowi, ani Palikotowi i nawet
    Rydzykowi na tym nie zależy. Wam również nie? No to płaćcie i dalej
    narzekajcie że inni mają lepiej.
    koniec z mojej strony

    ToMasz